Foto bij 42



Scarlett Drews

Op mijn hakken liep ik met een vrolijk gevoel in mijn buik richting de officiele kamer van mij en Fernando. Ik liet mijn hand 2x neerkomen op de deur, waarna ik hem vervolgens opende. Ik streek snel mijn blonde krullen uit mijn ogen en keek de kamer eens rond. "NANDO?" Riep ik hard, mijn ogen speurden de kamer af en ik zag hem voor het raam naar buiten staren. Hij deed geen moeite om zich om te draaien. Ik sloop naar de achterkant en sloot mijn bijde armen om zijn middel. Ik ging op mijn tenen staan en fluisterde over zijn schouder: "He, handsome..!" Hij bromde wat en zuchtend pakte ik zijn arm vast, ik probeerde hem om te draaien. "Fernando.." Zei ik zuchtend toen hij nog steeds niet meegaf. "Wat?" Zei hij nu zacht, zijn stem klonk gebroken en mijn blik gleed naar zijn hand die in de mijne lag, een zilveren ring pronkte om zijn ringvinger. Deze had ik nog niet eerder gezien. Sinds wanneer droeg hij eigenlijk ringen, had hij niet gezegd dat hij dat 'heel vrouwelijk' vond. Ik liet even een lach weerklinken en dit keer keek Fernando me direct aan, onder zijn ogen was het rood. Nu ik trouwens goed keek, zijn ogen waren zelf ook rood omringd. "Hé, wat is er.." Fluisterde ik zacht, ik liet mijn hand langs zijn wang gaan en keek hem aan. "Hmpf.." Fernando schudde hopeloos zijn oog, en tranen welden op in zijn ogen, snel wende hij zijn blik naar buiten. Waardoor mijn hand van zijn wang afzakte "Nando.." Zei ik nu weer zacht. "Kijk me aan.." Beveelde ik hem. Gehoorzaam keek hij me weer aan. "Sinds wanneer draag jij ringen?" Vroeg ik toen nieuwsgierig, ik keek even naar de zilveren ring en liet mijn vinger eroverheen gaan, het was een pracht stuk. "Olalla.." Zei hij toen zacht, zijn ogen doorboorde de mijne. Ik grinnikte eventjes, wát zei hij nu? Olalla, wat was dát in vredes naam. "Wat is een Olalla?" Vroeg ik grinnikend, het was vast het merk of dergelijke. Opnieuw liet ik mijn blik naar het zilveren pronkstuk glijden. "Olalla.." Herhaalde hij weer, langzaam haalde hij zijn hand uit de mijne en keek me met een zéér serieuse blik aan. "Scarlett.." O, o die blik kende ik nog van net. Gespannen staarde ik hem aan, had hij nog meer op te biechten? Had hij stiekem iemand vermoord, was dit alles een grote grap voor hem? "Ik ben verloofd.." Zei hij toen zacht, bijna fluisterend. Opnieuw sloeg het nieuws als een bom in. Een groot brok onstond ik mijn keel, die ik met moeite weg slikte. "V-verloo-ofd?" Hakkelde ik. Hij knikte langzaam en wierp zijn blik naar de grond. "Wacht...je bedoel verloofd als in verloofd, trouwen..bruiloften?" Ik perste mijn lippen op elkaar, ál die tijd was hij verloofd? Met ene Olalla? Mijn blije humeur maakte plaats voor een enorme woede aanval in mijn hoofd. Ik had zin om dingen tegen de muur aan te smijten, alles van de kasten te gooien, vazen kapot te slaan, hém te slaan. Blijkbaar had Fernando de woede opwelling in mijn ogen gezien want hij pakte in een reflex mijn handen vast. "Scarlett Ik hou van je.." Zei hij nu, een dubbel gevoel nam mijn hoofd nu in beslag. Hij hield van mij? Maar ging trouwen met Olalla? Wát probeerde hij in hemelsnaam te berijken? "...Blijf alsjeblieft bij me, niet weg gaan.." Slijmde hij, ruw trok ik mijn handen uit zíjn handen. "NIET WEG GAAN? BIJ JE BLIJVEN? JE BENT GODVERDOMME VERLOOFD, KLOOTZAK!" Schreeuwde ik door de hele kamer heen. "JE BEDRIEGT HAAR, JE BEDRIEGT MIJ? WAT BEN JIJ VOOR EEN ZAK. VERTREK ALSJEBLIEFT NAAR DAT STOMME SPANJE VAN ME EN LAAT ME MET RUST!" Blind van woede haalde ik uit mijn met rechte hand, een enorme 'pats' tegen zijn wang liet me opschriken uit mijn gedachten. Ik had hem geslagen! Recht in zijn gezicht. Ik sloeg mijn bijde handen voor mijn mond en deinsde achteruit. "S-s-sorry.." Pijnlijk ging hij met zijn vingertoppen naar zijn geraakte wang. "S-s-orry.." Zei ik nog maals, ik deinsde nog meer naar achter en greep de deurklink vast waar ik me aan vast klampte. Fernando's ogen vonden de mijne weer, ze stonden spijtig. Met een ruk trok ik de deur los en verdween ik in een hoog tempo naar buiten, ondertussen diggelden de tranen over mijn wangen.

Bitte sehr! Reactie?

Reageer (5)

  • Gerrard

    omg snelverder<3

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    OMG amre scarlet ):
    verduuuuur<333

    1 decennium geleden
  • Marit0710

    Hahah ik lag idd ook echt stuk bij 'wat is een Olalla?' xD

    1 decennium geleden
  • Bastille

    'Wat is een Olalla?" HAHA, geweldig, zij faalt.
    Stoute Nando. (N)

    1 decennium geleden
  • Blues

    Snel verder please!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen