Foto bij ~21~

Ik weet dat alles zo langzaam gaat, maar ik ben druk bezig met mijn nieuwe verhaal.. Sorry!
Enjoy!

XxX

De hele vliegreis had ik geen idee waar we heen gingen, totdat we uitstapten. ‘Londen?’ vroeg ik blij. Hij glimlachte en knikte. ‘Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden’ zei hij. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn lippen. ‘En nu gaan wij van onze huwelijksreis genieten in het duurste hotel met een gigantische kamer’ zei hij. Hij tilde onze tassen in de taxi, die bracht ons naar het hotel. Onze kamer was inderdaad gigantisch, maar het was dan ook de bruidssuite. Jasper zetten onze tassen op het bed en liep op me af. Hij omhelsde me en drukte kusjes in mijn hals. Ik grinnikte. ‘Je weet dat er kans is dat we alles kunnen slopen hé?’ vroeg ik voor de zekerheid. Hij knikte. ‘Dat weet ik’ zei hij. ‘Nemen we dat risico?’ fluisterde ik zwoel in zijn oor. Hij knikte. Ik grinnikte. Ik tilde zijn kin op en drukte een kus op zijn lippen. ‘Weet je wat ik nu ga doen?’ vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. ‘Ik ga mijn tas uitpakken’ fluisterde ik. Hij gromde. ‘Pestkop’ siste hij. ‘Niet boos zijn, je bent straks aan de buurt’ zei ik. Hij zuchtte. Ik streelde zijn wang. ‘Straks’ fluisterde ik. Er verscheen weer een glimlach om zijn gezicht en zijn gevoelens gingen over naar lust. Ik grinnikte. Rustig opende ik mijn koffer en stopte mijn kleren in de kast. Mijn andere belangrijke spullen legde ik in het nachtkastje. Jasper volgde me de hele tijd. Ik glimlachte naar hem en begon zijn koffer ook uit te pakken. Uiteindelijk was ik klaar en pakte een leuk setje lingerie uit de kast. Jasper keek me enthousiast aan, kon hij nou echt nergens anders aan denken? We hadden nog eeuwen te leven en hij was precies op dit moment erg enthousiast. Hij liep al op me af. Ik drukte mijn vinger op zijn lippen. ‘Geduld’ fluisterde ik. Weer gromde hij, alleen was het speels bedoeld. Ik grinnikte en liep de badkamer in. Ik kleedde me snel om en liep extra langzaam de badkamer uit. Jasper zat vol met lust. Ik lachte zacht. Hij stond op en tilde me op. Hij legde me op het bed en drukte kusjes op mijn buik. Vanaf mijn buik kuste hij zich een weg omhoog naar mijn mond. Ik grinnikte, te veel lust. Hij gromde weer speels en ik begon hem uit te kleden.

Reageer (4)

  • mimi1212

    Verder gaan!

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    Weet je wat ik nu ga doen?’ vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. ‘Ik ga mijn tas uitpakken’ fluisterde ik. *ligt plat*
    snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    awesome snel verder

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen