Foto bij 51°

Belangrijk!: Ik wil een Deal met jullie maken! De Deal is:
Als jullie mij dit weekend proberen in de top te krijgen dan probeer ik minstens 10 hoofdstukken te typen, of meer! Deal? Als je meedoet, laat het dan effe weten in een reactie!


Enjoy!
XxX

Ik werd wakker door de zonnestralen die mijn kamer in kwamen via mijn raam. Ik gaapte en rekte me kort uit. Ik keek pas op toen ik iets zag schitteren. Verbaasd keek ik op. Een zonnestraal scheen op Santiago’s gezicht. Ik streelde zijn wang. ‘Prachtig’ mompelde ik. Hij glimlachte. ‘Dan heb je nog niet in de spiegel gekeken’ fluisterde hij terug. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen. Hij streelde mijn wang. ‘Schattig’ zei hij. Ik glimlachte. Langzaam stond ik op. Ik rekte me nog een keer uit en liep naar mijn kast. Ik pakte er ondergoed uit en een jurkje. Meestal liep ik niet in jurkjes ofzo, maar door de warmte hier leek het me beter om me wat kouder te kleden. Ook al had ik niet zo veel last van de warmte. Ik liep naar de badkamer en deed de deur op slot. Ik pakte een handdoek en zette de douche aan. Ik trok mijn nachtjapon en ondergoed uit en hing de handdoek aan het rekje. Ik stapte in de douche en liet de warme stralen over mijn lichaam lopen. Na een paar minuten werd er op de deur geklopt. ‘Ben je verdronken ofzo?’ vroeg Santiago. Ik grinnikte en zette de douche uit. Snel droogde ik me af en kleedde me aan. Ik opende de deur en liep mijn kamer in. ‘Ik verdrink niet zo snel onder een douche hoor’ grapte ik. Ik legde mijn nachtjapon op mijn bed. Opeens voelde ik twee armen om mijn middel. ‘En anders zou ik je redden’ fluisterde hij in mijn oor. Ik glimlachte en draaide me om. ‘Dat weet ik’ mompelde ik en ik drukte mijn lippen op de zijne. Hij beantwoorde mijn zoen en likte over mijn lippen. Ik grinnikte en opende ze. Uiteindelijk stopte ik de kus om te ademen. ‘Wat gaan we vandaag doen?’ vroeg ik. Zijn gezicht betrok. ‘Oja, je moet werken’ zuchtte ik. Hij knikte. ‘Maar ik moet met Jane, Alec en Demetri mee naar iemand die iets fouts heeft gedaan’ zuchtte hij. Ik knikte. ‘Hoelang ben je weg?’ vroeg ik. ‘Ik ben morgen pas terug’ mompelde hij. Ik knikte. ‘Ga dan maar alvast, misschien ben je eerder terug, ik red het wel een dagje zonder je’ zei ik met een nep glimlach. Hij knikte twijfelende en drukte nog een kus op mijn mond. Hij rende de kamer uit, waarschijnlijk naar beneden. Ik zuchtte en ging op mijn bed zitten, het is maar een dag, maar ik zal hem missen.

Reageer (13)

  • Medicated

    Weetje je staat in de top op nummer 4(:

    1 decennium geleden
  • medeltje15

    ik doe mee
    (A)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ze kan de Cullens bellen om te vragen hoe het daar gaat. Ze vinden het vast niet erg om wat te kletsen.

    1 decennium geleden
  • Amortentiaa

    Natuurlijk doe ik mee, maar niet om meer hooofdstukken, gewooon zodat je in de top komt:)

    1 decennium geleden
  • dkjlgjergkfdklm

    deal, ik doe mee!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen