Ik denk dat je al wel raad wat ik bedoelde met "de bom bartste" Mijn vader werd kwaad op mijn moeder en begon van alles te schreeuwen. Mama mocht niet meer naast hem slapen en mama was dit en dat. Toen hij gezegt had wat wilde zeggen was hij verdwenen, naar boven. de tranen stroomde over mama's wangen en ik trooste haar door haar de knuffelen kusjes te geven en met een hand over haar gezicht te strelen maar niks hielp. Ze pakte met trillende handen de huistelefoon en belde oma als eerste op. ze vroeg of ik mijn broertje en zij zelf bij haar mochten slapen omdat mijn vader zo kwaad was geworden dat hij ons niet meer hoefde te zien en dat mama niet meer thuis mocht slapen. Vlak daarna belde zijn mijn opa en vroeg of ze daar de honden heen mocht brengen omdat ze de honden niet hier liet. Daarna kwam het laatste telefoontje dat was naar een vriendin van mama of ze zo snel mogelijk kon komen. Toen alles geregeld was was mama's vriendin er en ik deed de deur open want mama had het te druk met kleren en van alles te pakken. Ik en mama's vriendin waren ondertussen aan het praten over wat er allemaal ging gebeuren. Mijn soort van stiefopa, die voelt als en echte opa en die er altijd voor mij is stond samen met mijn oom aan de deuren spullen aan te pakken en in de laden. Mijn broertje was naar de woonkamer gegaan en kropte al zijn woede en verdriet op ik maakte me vreselijk veel zorgen om hem. Toen mijn oom en opa alles ingeladen hadden. Gingen ik en de vriendin van mama met mijn kat en wat spullen naar mijn oma toe terwijl mijn oom met de honden in een andere auto zat onderweg naar mijn opa.en mama zat met mijn andere opa en mijn broertje in de auto met alle kleren enz. Toen we met z'n allen bij oma een kwamen was iedereen aan het huilen van woeden en verdriet. Naar een lange tijd gepraat te hebben ging mama's vriendin weg en gingen ik een mijn broertje naar bed. Mijn oom bleef ook slapen. Een paar dagen later kregen we allemaal dreig telefoontjes van mijn vader, dat hij de kleren bij oma over de schutting zou gooien en dat hij ons op kwam zoeken en dat mama mij en mijn broertje en mij had ontvoerd. Ik was super bang, Oma had de politie al gebeld maar ze deden er niks aan, we moesten het zelf maar uitzoeken want er was niet lichamelijk gehandelt dus ze konden niks doen. Toen het ongeveer half 12 was gebeurde het. Mijn vader kwam zijn belofte na, Heel oma's voortuin lag vol met zakken en dozen kleren schoenen en afval papier en trouwboeken. Mijn moeder en oma zagen het gebeuren toen ze op de trap stonden maar ze hebben bewust niks gezegt omdat opa dan woest zou worden en naar buiten zou stormen. Ik ging dus bijna midde in de nacht naar buiten om de dozen en zakken aan oma opa en mama aan te geven zodat hun het in de schuur konden zetten. Toen alles opgeruimd was moesten mijn broertje en ik naar de zolder waar onze bedden al netjes opgemaakt waren. Mama legde ons op bed en toen probeerde we allebei te slapen ookal wisten we dat het niet zou lukken.

Reageer (3)

  • Willibrord

    this sucks
    Je moet weten dat er meer meisjes zijn die dit zijn overkomen

    1 decennium geleden
  • xIlanaDMeij

    ik dacht dat mijn leven shitzooi was...

    1 decennium geleden
  • Attraction

    Omg, wat erg Ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen