Foto bij 64

Weekend!! finally!! ik ga vanmiddag pirates 4 zien!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Incerto

    omg, wat gaan ze zeggen
    Brad weg en evi blijft in de band!!
    dat hoop ik toch

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ga je please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please snel verder? (flower)
    Pfft..das vermoeiend om zoveel te typen op een Ipod xD
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • nonexistent

    Snel Verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    brad is een f*cking eikelxDik ga hem slaan(duivel)(duivel)(duivel)
    en jij ook, want jij bent gemeen om hier te stoppen!! (nee hoor, meen ik niet;) )
    enne... ze is beter af met Bill^^(hint *kuch* hint hint););)
    xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen