@Justin Drew Bieber


"Guys, zullen we anders nog effe naar de bios gaan? Heb gehoord dat er een nieuwe film is, horror." Met een grijns op zijn gezicht kijkt Ryan naar de andere. "Ja, en bij wie kan je dan je hoofd wegstoppen als je het te eng vind? Niet bij mij hoor!" zeg ik plagerig, en verontwaardigd zegt Ryan: "Ik ben nooit bang, wat denk je gast!" Lachend geef ik hem een duw en steek mijn tong naar hem uit. Het verbaast me dat hij niet achter me aan gaat zitten, zoals hij altijd bij Christian en Chaz doet. Even twijfel ik om er iets over te zeggen, maar uiteindelijk houd ik toch maar mijn mond. "Ik vind het wel een goed idee hoor!" zegt Jolanda met net zo'n grijns op haar mond als Ryan. "Zelfs Jolanda durft, watjes." Ryan loopt naar Jolanda toe en slaat een arm om haar heen. "Oké oké, we gaan naar de film. Maar dan moet jij wel betalen Ryan, want jij bent degene die het wilt." Chaz kijkt hem spottend aan, en om er nog een schepje bovenop te doen zegt hij: "Of wil je dan toch maar niet?" "Maakt mij niet uit hoor, ik wil hoe dan ook met jullie naar die film." zegt hij zelfverzekerd, Maar toch heeft hij een soort van twijfeling in zijn stem. "Alright!" Christian pakt Jolanda's hand beet en trekt haar weg bij Ryan. Hij fluisterd iets in haar oor, en Jolanda reageert verbaasd. Ik kon niet verstaan wat Christian zei, maar Jolanda zegt duidelijk hoorbaar: "Nee joh gekkie, tuurlijk niet!" Hij drukt zijn vinger op haar mond en geeft haar vervolgens een kusje. Het zal wel niks zijn, want Jolanda loopt samen met Chris net zo blij als daarnet richting de bios.

SORRY SORRY SORRY DAT IK EEN TIJDJE NIET GESCHREVEN HEB! Ik probeer echt tijd te maken, maar het gaat een beetje moeilijk. Nou ja, KAMP WAS GE-WEL-DIG! Ik wil het zo graag nog een keertje over doen! Ik heb trouwens gezongen op de bonte avond ;$ U Smile - Justin Bieber. Hier de link van het filmpje, en reacties zijn natuurlijk welkom!
http://www.youtube.com/watch?v=osOulmlVbqo&feature=channel_video_title xx

Reageer (14)

  • handkiss

    Pleasee pleasee pleaseew gaa verderr!
    Pleaseeee!!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Gaa alsjeblief verder !
    Mag ik mss een rol in je story?
    Gewoon een vraagjj,k zou het egt heel fijn vinden....x

    1 decennium geleden
  • Yayo

    ga je nog verder ?

    1 decennium geleden
  • Favorite

    ga je nog verder?

    1 decennium geleden
  • NiallsNugget

    Ik weet niet, Maar leeft dit verhaal nog?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen