Foto bij 60°

Nog een stukje!
Enjoy!

XxX

(Hoofdstuk Deal 6)

Ik liep rustig de trap af naar beneden, richting de keuken. Ik had geen zin om te jagen, ik wou namelijk bij Santiago blijven, dus nam ik maar normaal eten. Ik smeerde snel een boterham en at hem op toen ik naar boven liep. Uit mijn kamer klonk romantische muziek. Ik grinnikte en liep mijn kamer in. Santiago zat op het bed met een roos in zijn handen. ‘Waar haal jij zo snel een roos vandaan?’ vroeg ik. ‘Uit de vaas’ zei hij. Ik lachte. Hij gaf me de roos en drukte een kus op mijn lippen. ‘Iedereen is weg’ fluisterde hij in mijn oor. Hij drukte zijn lippen weer op de mijne, alleen harder, vol lust. Ik stopte de zoen en pakte zijn gezicht tussen mijn handen. Ik schudde mijn hoofd. ‘Waarom niet?’ vroeg hij. ‘Ik hou van je, maar ik wil dit nog niet, ik wil nog een tijdje wachten’ vertelde ik. Hij knikte en drukte nog een kus op mijn mond. ‘Maakt niet uit, alles voor jou’ fluisterde hij. Ik knikte. ‘Maar ik wil wel dansen’ zei ik. Hij glimlachte en maakte een buiging. ‘Mag ik deze dans?’ vroeg hij. Ik maakte ook een buiging met mijn jurk en legde mijn hand in de zijne. ‘Altijd’ zei ik. Ik legde mijn hand op zijn schouder en hij legde zijn hand op mijn zij. Samen draaiden we rondjes. Ik kon alleen maar staren in zijn ogen. Ik was zo verliefd op hem.

Reageer (5)

  • IHaveNoLife

    Ik weet het ik weet het trouwens mooie stukje zijn ze allemaal eigenlijk maar deze vampier vind ik echt super leleijk sorry hoor

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Loveley(H)

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    zo sgattig

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    dit is echt zoooo lief snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • pyron

    awhh (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen