Foto bij *~30~*

Oké dit plaatje vond ik gewoon heel droog en schattig :3

En ik ben in zo'n goeie mood dat ik er gewoon nog één online zet :3

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kia

30.
“Hallo, daar” Kakashi glimlachte vriendelijk en zwaaide. Wat dat meen je niet. Hij kent me niet of hij acteert gewoon te goed. Ayumi zwaaide voorzichtig terug. “Hoi” “Hier is jullie Ramen” de man van het kraampje zette twee kommen op de bar. “Dankje un, ik had zo’n trek” Ayumi hoorde hoe Deidara’s stem oversloeg van geluk. “hoi ik ben Naruto en dit is Sakura, mijn Sempai Kakashi en ……Sasuke” Sasuke hief zijn hoofd op en gaf de blonde jongen een elleboog tussen zijn ribben. “AU stomme Uchiha” Naruto keek boos in de richting van teamgenoot. Ayumi keek verbaasd op bij de naam Uchiha en Sasuke. Sasuke Uchiha waar had ik dat eerder gehoord. Uhhhhhh. Sasuke. Wacht dat was de naam van Itachi’s broertje. Ze kreeg een glimlach op haar gezicht toen ze aan Itachi dacht. “Sasuke, zei je un ?” Ook Deidara keek op. Sasuke keek nu ook in de richting van de twee. “Is dat niet de naam van het broertje van… AU F*ck AU AU AU Laat los, un “ Ayumi lachte even nep en liet Deidara’s oor los. “Waar was dat voor nodig, un” Ayumi staarde kwaad naar Deidara terwijl haar ogen een beweging maakte. Deidara keek even langs Ayumi naar de jongen met zwarte haren en knikte toen gauw. Stil pakte hij zij stokjes weer op en at verder. Sasuke’s ene oog bewoog even. “Sorry wat waren jullie namen ??” De jongen keek hun aan. Sasuke lijkt best wel op Itachi. Ze hebben beidde de zelfde donkere diepe ogen. Ayumi keek even verdwaald naar Sasuke. Die op zijn beurt emotieloos terug staarde. “Wat ?!” Ze keek gauw op en zag hoe Sasuke haar nu geïrriteerd aankeek. “Mijn naam is Ayumi en dit is Deidara” antwoordde ze gauw voor ze ook begon te eten. “Mag ik vragen wat Deidara eerder wou zeggen, voordat zijn oor werd omgedraaid ?” Kakashi keek ook geïnteresseerd toen Sasuke die vraag stelde. Deidara keek op en glimlachte. “Ik wou zeggen dat ik Sasuke een hele mooie naam vind” Het viertal keek ongeloofwaardig naar Deidara, maar gingen er verder niet op in. “Zo waar komen jullie eigenlijk vandaan, ik heb jullie nog niet eerder gezien” Naruto keek de twee nieuwsgierig aan. Dit keer was het Ayumi die sprak. “We komen van Village hidden in the Sand” Ayumi at haar laatste ramen op en legde geld neer op de bar. “Maar helaas moeten we nu echt terug naar onze overnachtingplaats, het was fijn jullie te leren kennen.” Ayumi boog als dank. Ook Deidara was opgestaan en boog, daarna liepen ze samen weg.

Toen ze al een paar straten verder waren zuchtte ze een beetje. “Die Kakashi ben ik eerder tegengekomen” Deidara trok zijn wenkbrauw op. “Waar dan ?” “Weet je nog toen ik moest koken met Tobi ?” Deidara knikte. “Toen waren we eerst boodschappen wezen doen, maar dat liep in de soep omdat Tobi met winkelwagen en al de straat op ging en toen Verscheen die Kakashi. Hij probeerde ons tegen te houden, toen wisten we te ontsnappen. Maar niet veel later toen we maar iets hadden afgehaald en weer terug wouden gaan was hij er weer.” Deidara luisterde aandachtig naar wat ze zei. “En toen, un?” Even dacht Ayumi aan het gesprek dat ze weken geleden had gehad met Itachi en Tobi, of beter gezegd Madara. Wat zei hij ook alweer ? Oja iets van dat als de informatie over dat hij Madara was zou uitlekken, dan zou haar weten te vinden of zo. En daar zat ze eerlijk gezegd niet op te wachten. Zijn chakra was enorm en angstaanjagend. “En toen wisten we weer te ontsnappen.” Ze lachte even nerveus. “Wacht !” Een stem was achter hun te horen.

reacties onegai~

Reageer (5)

  • AvatarMargo

    ohaa ohaa ohaa doe de monkey dans met een kip :D
    snel verder verder verder :D

    1 decennium geleden
  • MelonKiss

    hahahahah dat plaatje hahaha geniaal xD
    more more more

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder
    dat plaatje is echt cute
    gaara is zo hot

    1 decennium geleden
  • IDunnoXD

    oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hoop zosnel mogelijk weer een hoofdstuk :3 ben bezig met nejiten, ben daar al een hele tijd niet mee bezig geweest, heb laatste tijd ook weinig inspiratie 8( xxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • MiekieChan

    Omg!!!!!!!!! heletijd klifhangers!!!!!!
    Snelll veerr!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen