Foto bij 62°

Ik denk dat ik die 10 hoofdstukken wel red vandaag! Enjoy!

XxX

(Hoofdstuk Deal 8)

Uitgerust werd ik wakker en keek meteen in de ogen van Santiago, hij had me blijkbaar verplaatst. ‘Goedemorgen schoonheid’ fluisterde hij. Ik glimlachte. Hij trok me dichter tegen hem aan. ‘Lekker geslapen?’ vroeg hij. Ik knikte. ‘Jij?’ grapte ik. ‘Heerlijk’ lachte hij. ‘Gelukkig maar’ zei ik. Ik stond rustig op en keek hem aan. ‘Blijf je nog liggen?’ vroeg ik. Hij lachte en sprong op. ‘Nee’ zei hij. Ik lachte en liep naar mijn tas. Ik pakte het groene jurkje eruit en ondergoed. Ik liep naar de badkamer en douchte snel. Ik trok mijn ondergoed en jurkje aan en liep de badkamer uit. ‘Leuk’ zei Santiago en hij omhelsde me. Ik glimlachte. ‘Vind ik ook’ zei ik. Hij drukte kusje in mijn nek. Ik giechelde. ‘Niet doen’ lachte ik. Hij stopte en drukte een kus op mijn mond. ‘Zullen we naar beneden gaan?’ vroeg hij. Ik knikte. Hij pakte mijn hand en we liepen naar beneden. De Cullens waren er nog niet, wat zijn ze laat. Hij trok me mee naar de keuken. Hij keek naar de kastjes en het fornuis. Ik lachte. ‘Ik maak wel wat’ zei ik en ik pakte wat brood. Ik legde er wat kaas op en propte hem in mijn mond. Santiago lachte. ‘Snel eten is niet goed voor je’ zei hij. Ik haalde mijn schouders op. ‘Wat wil je doen vandaag? Het regent’ vroeg Santiago. Ik haalde mijn schouders op. ‘Maakt mij niet uit, we kunnen ook een film kijken?’ vroeg ik. ‘Als jij dat wil, onthoud dat ik alles voor je doe’ zei hij. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn mond. ‘Kies jij maar een film uit, dan maak ik nog een boterham’ zei ik. Hij knikte en liep naar de woonkamer. Ik maakte nog een broodje en liep naar de woonkamer. ‘Wat gaan we kijken?’ vroeg ik. Hij liet een doosje zien. Ik rilde, horror.

Reageer (4)

  • TostiXD

    Haha horror, lkkr romantisch!xD

    1 decennium geleden
  • Depts

    brrrrr horror... zit totaal geen verhaal in xd
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik ben absoluut geen hororfan. Ik heb veel te veel fantasie. Ik denk steeds dat ik het slachtoffer ben en dan kan ik mijn ogen niet dicht doen of...Waaah! Ik kijk het volgende hoofdstuk niet. (Ik zei niets over lezen.)

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Ik hou ook niet van horror, kan ik dus echt niet tegen. Kunnen ze niet wat gezelligs gaan kijken?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen