Foto bij 63°

10 red ik niet meer, dus die komt morgen! Weltrusten allemaal! En bedankt dat jullie me in de top kregen! (heart2) You All!

XxX

(Hoofdstuk Deal 9)

‘Bang?’ vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. ‘Nee hoor’ antwoorde ik. Ik ging op de bank zitten en hij zette de film aan. Hij kwam naast me zitten en trok me tegen hem aan. Zodra er een gezicht van een schreeuwende man in beeld kwam begon ik keihard te gillen. Santiago grinnikte. ‘Je bent wel bang’ zei hij. Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik schrok’ mompelde ik. Hij lachte. ‘Ik zet hem wel uit’ zei hij en stond op. Ik zuchtte opgelucht. In plaats van de horror zette hij, gelukkig, een romantische film op. Hij ging weer zitten en ik ging weer tegen hem aan zitten. Toen de film net begon kwamen de Cullens binnen lopen. ‘Welke film kijken jullie?’ vroeg Emmett. ‘Een romantische’ zei ik, hopend dat hij weg ging. Edward grinnikte. ‘Waarom gaan we geen enge film kijken?’ vroeg Emmett die op de bank plofte. ‘Omdat Hael dan bang word’ zei Santiago. Emmett lachte. ‘Emmett, ga weg’ siste ik. ‘O, word het meisje gevaarlijk?’ vroeg Emmett plagerig. ‘Je weet dat ik in een seconde je relatie met Rosalie kan verbreken hé?’ vroeg ik. Hij gromde en liep weg. Ik lachte. Bella en Alice kwamen bij ons zitten. Edward en Jasper keken maar een beetje naar ons. Ik zuchtte. Als ze een beetje normaal waren gingen ze nu bij hun geliefden zitten. Ik keek naar Edward. Hij knikte en ging naast Bella zitten. Jasper grinnikte en ging naast Alice zitten. Met zijn alle keken we naar de film. Carlisle ging naar zijn werk en Esmé ging boodschappen doen, waarschijnlijk voor mij. Santiago trok me nog steviger tegen hem aan. Ik keek hem aan en glimlachte, hij gaf zoveel om me.

Reageer (6)

  • Dreambelievr

    Zo lief! Kudo voor romantiek.

    1 decennium geleden
  • Padme

    :@, ik ben al sinds half 5 wakker, en ik ging jouw story lezen, en nu wil ik maar een ding
    snel verder(yeah)

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Haha kom ik terug van een feest zijn er focking veel nieuwe hoofdstukken
    Dude ik was blij toen ik dat zag:9~

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    leuk snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    YAY! Iemand die schrijft in de avond :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen