Foto bij 08-Leahs Fout- De Cullens POV

De Cullens waren meer op hun hoede sinds ze te weten kwamen dat er bezoek op komst was. Zeker als die uit Volterra kwam. Alice was constant op de uitkijk. ze kon elke dag zeggen dat het nog een week was eer ze zouden aankomen. Normaal zouden ze er zich er niet zo druk om gemaakt hebben, maar na wat er met Aro, Marcus en Caius gebeurd was, vertrouwden ze het aan geen kanten.De week passeerde, en de spanning liep weer op. Jacob was van plan geweest om Leah terug te roepen, maar de cullens hadden het hem afgeraden omdat Leah een sterk karakter had en goed genoeg op haar eigen houtje een aanval zou kunnen beginnen, of er een zou uitlokken. volgens de Cullens zou het voor iedereen te gevaarlijk kunnen zijn. Maar niemand had kunnen verwachten dat ze uit eigen beweging weer terug zou komen, op de dag dat de volturi-afgevaardigden zouden komen. Wel eigenlijk Felix en Elisabeth, al wisten zij nog niet dat ze zo heette.
Leah kon het niet laten om terug te komen, want ze voelde zich een beetje buitengesloten. Ze was weg maar niemand had de moeite genomen om haar maar een keer te bellen. zij wist natuurlijk niet dat er bezoek zou afkomen. Toen het avond begon te worden keek Alice plots op. Edward was meteen op zijn hoede. 'Waar zijn de wolven?' vroeg hij. Jacob keek op, Seth kwam binnen en toevallig waren ook Quil en Embry aanwezig bij de Cullens, omdat Jacob en Seth er wel op gekomen waren om hen te bellen. Iets wat Leah zeker tegen de borst zou stoten. 'Zoek je ons?' vroeg Jacob, terwijl ook Quil en Embry naast hem kwamen staan om Renesmee bezig te houden. Alice keek op. 'Ik zie ze niet meer, iets heeft ervoor gezorgd dat ik hen niet meer kan volgen, en het meest logische is dat het een weerwolf was.' Jacob schudde zijn hoofd. 'Wij zijn hier, en Sam is gewaarschuwd. iedereen weet dat ze daar weg moeten blijven, zodat we geen problemen krijgen.' Seth keek plots op. 'Leah.' zei hij. Jacob sloeg met zijn hoofd tegen zijn voorhoofd. 'ik wist dat ik nog iets vergeten was.' Alice keek rond zich, en dan naar de klok. 'We kunnen er niet meer aan doen, Edward, je haalt ze niet meer in. Je moet niet proberen, ze zijn weg. Leah heeft ze tegengehouden.' edward draaide zijn hoofd om, want op de open plek, kwam Leah rustig aangeslenterd. zonder dat ze zich bewust was van de problemen die haar te wachten stonden...

Reageer (1)

  • Charmion

    awwwwwww
    nog geen reacties...
    Ik houd wel van je story hooooooor!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen