sorry, sorry, sorry dat ik niks heb geplaatst...had het druk met school en van alles

Vandaag 5 hoofdstukjes speciaal voor jullie!(H)

Ik zat druk in m’n bikini laatje te graaien…ik had er zoveel maar ik wist gewoon niet welke ik aan moest doen…
‘Ik zou die zwarte met zilver kiezen’ ik draaide me geschrokken om en zag Justin staan, ik draaide me daarna weer om en ging weer op zoek. Ik koos uiteindelijk toch de bikini die justin uit had gekozen. Ik liep naar mijn badkamer en liet justin achter op mijn bed. Ik deed mijn bikini aan en deed daar over een zomerse jurkje aangezien het erg warm was buiten. Ik deed mijn haar in een losse staart en liep de badkamer weer uit, ik pakte een tas en deed er mijn spullen in en deed daarna mijn slippers aan ‘Zo, ik ben klaar!’ ik keek justin aan, hij bleef me aanstaren ‘Wat kijk je nou zo? Zie ik er zo lelijk uit?’ hij bleef me aankijken en zei geen woord ‘hallo!!’ zei ik terwijl ik met mijn hand voor zijn gezicht zwaaide ‘Je bent echt mooi selena’ zei hij grijnzend ‘slijmbal!’ ik trok hem aan zijn hand van mijn bed af en liepen toen samen naar beneden. Ik pakte nog snel mijn zonnebril van de tafel af en liep toen samen met justin mijn huis uit ‘heb jij je zwemspullen al bij?’ ‘jep’ ‘en als ik nou niet mee ging, dan had je ze voor niks meegenomen’ ‘haha, ik wist dat je wel mee ging’ ‘jaajaa, je hebt zeker een speciale gave waaraan jij dat kan voelen he’ ‘stiekem wel jah’ zei hij lachend terwijl hij zijn arm om me heen sloeg. Hij deed de autodeur open en liet me instappen, hij stapte zelf ook in en reed toen naar het zwembad.
Onze dag verliep voor de rest leuk en gezellig, ondertussen werd er zoals altijd gefotografeerd, en dan had je ook nog die gillende meisjes die op justin af kwamen, waardoor ik bijna geen rust meer had, en het was juist de bedoeling om een rustdag te houden maarjah…dat gaat nou eenmaal zo, en ik kan er niks aan veranderen.

Reageer (1)

  • Smexy

    AAHHWW

    super (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen