Foto bij 38

love this outfit^^(H)

Ik zat met Justin in een parkje, hij wou me wat vertellen.
Hij had mijn handen vast ‘Selena, ik heb dit ook niet graag, maar ik ga 2 maanden op tour’ ‘Wat?!’ ‘Sorry, Selena, het is zo gepland’ ‘2 maanden, weet je hoe lang dat is…’ zei ik terwijl ik voor me uit keek. ‘Ik weet het, ik heb nog gevraagd of je misschien mee mag, maar dat kan niet anders mis je te veel school, het kan gewoon niet’ Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde hem, hij hield me strak tegen zich aan ‘Ik ga je missen justin’ zei ik zachtjes ‘Ik jou ook Shawty, maar we houden natuurlijk wel contact’ Ik knikte en hield me verder stil. ‘Wanneer ga je weg?’ zei ik terwijl ik weer terug ging zitten ‘morgen avond’ zei hij zachtjes ‘Morgen avond al!!, waarom heb je dit niet eerder verteld?!’ Hij keek naar beneden ‘Ik durfde niet’ zei hij zachtjes ‘Hoezo niet?’ ‘Ik was bang dat je boos zou worden dus toen bleef ik het uitstellen maar nu is het al zo ver’ ik keek weer voor me uit ‘Sorry dat ik het niet eerder zei ik was gewoon bang voor je reactie’ ik keek hem aan en zag dat hij verdrietig keek ‘Het is al goed’ zei ik zachtjes. Hij pakte me weer vast en knuffelde me stevig, net alsof dit de laatste keer is dat we elkaar zien, nou…2 maanden is wel erg lang…Ik zuchtte diep.
De rest van de dag brachten we samen door…Ik zou hem echt gaan missen…Ik vond het al moeilijk om een week zonder hem door te brengen laat staan nog 2 maanden!

Reageer (2)

  • Smexy

    ZO zielig...

    <33333

    (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    idd leuke outfit(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen