Foto bij 42

omdat 2 hoofdstukjes klein waren heb ik er 6 van gemaakt..(A)

reactiesss???

LOVE YOU(H)

Justin was over een week jarig, hij word 17 en ik weet nog steeds niet wat ik moet kopen en daarom heb ik chaz gevraagd om me te helpen, we hadden afgesproken in een parkje, en ik zag hem al aan komen lopen ‘Heey Selena!’ zei hij vrolijk ‘Heey’ Hij ging naast me zitten ‘So..What’s up?’ ‘Well…Justin is over een week jarig en ik heb geen flauw idee wat ik voor hem kan kopen of doen’ ‘hmmm...’ ‘als het iemand anders zou zijn zou ik het wel weten, maar hij heeft alles al!’ zei ik gefrustreerd, hij bleef een tijdje stil en riep toen uit ‘Ik heb een idee!’ ‘wat dan?’ ‘heb je vandaag nog wat te doen?’ ‘Nee niet echt’ ‘kom mee naar mijn huis ik heb echt een geweldig idee!’ ‘Mag ik dan eerst weten wát je idee is?’ ‘Kom eerst mee!’ onderweg belde hij Ryan op en zei dat hij ook bij hem thuis moest komen, toen we bij hem thuis aankwamen stond Ryan al voor de deur, we liepen samen naar binnen en we liepen een trapje af, toen ik beneden aankwam kwam ik uit op een kamertje met allemaal muziekinstrumenten en microfonen ‘Wow! Chaz wat cool, maar wat doen wij hier?’ ‘Ga zitten’ Ik nam samen met ryan plaats op de bank die er stond en chaz pakte 3 blikjes cola, hij gaf ons allebei een blikje en ging toen ook zitten, Ik keek hem nog steeds vragend aan ‘Je zei een tijdje terug dat je wel eens had gezongen toch?’ ‘uhh..ja’ ‘Nou?’ ‘Wat heeft dat ermee te maken’ ze bleven me aankijken en toen pas drong het tot me door ‘Wat? Je wilt mij laten zingen voor justin?’ ‘Jep’ ‘Ben je gek ofzo! Dat durf ik nog niet eens’ ‘Tuurlijk durf je dat wel, wij helpen je d’r bij, chaz speelt gitaar ik speel op de keyboard, Christian op de drumstel Ashley en uhh…Caitlin dansen en zingen op de achtergrond en ik regel nog een paar andere personen en jij zingt’ zei hij helemaal trots op zijn idee, ik keek hem ongelovig aan ‘Please selena, dit is de beste verjaardag cadeau die je hem kunt geven’ Ik dacht er over na, het is wel een goed idee maar dat durf ik niet ‘Ik heb gezegd dat ik gezongen heb ik zei niet dat ik mooi kan zingen’ ‘Nou…dan laat je het toch horen’ ‘We bellen ashley en caitlin en christian op en vragen hun hier te komen en dan maken we met z’n zessen een lied voor hem’ zei ryan ‘Ik weet het niet hoor’ ‘kom op, en als het niet lukt dan verzinnen we wel wat anders, je kunt het wel, je kunt dansen voor publiek, je kunt praten op de rode loper, dus je kunt ook zingen voor je vriendje’ ‘hmm..oke laten we het proberen dan’ Ryan belde Ashley op en Chaz belde Caitlin en Christian op. Toen we allemaal in het kamertje waren begonnen we te overleggen ‘Ik wil eerst Selena horen zingen, dan kunnen we pas verder’ zei ashley vast besloten ‘jaah!’ zei caitlin daarna, ik keek ashley moordend aan en zij keek mij aan met een grijns. ‘Pff… oke, maar dan heb ik wel hulp nodig’ ‘Is goed, wij spelen en ashley en caitlin gaan op de achtergrond dansen en meezingen’ ‘Welk lied wil je?’ ‘Ehm…ik heb een tijdje terug toen justin weg was uit verveling een tekst geschreven, make it shine, ik weet niet of het goed is, maar we kunnen het proberen, ik heb ze in mijn tas volgens mij’‘awesome!!’ riep chaz. Ik pakte de blaadjes en gaf ze er allemaal 1. De jongens begonnen met spelen, en ik begon met zingen.

http://www.youtube.com/watch?v=Uyqwi-OLBc4&feature=fvst

Reageer (3)

  • Smexy

    Go On!!

    Verslavend verhaal haha (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    nice!!! Snel verderrrrrrr!!!!

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    Leuk verhaal! Snel verdeeeeeer :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen