Foto bij 70°

Enjoy!

XxX

Mijn vader stond bij de deur. Mijn ogen waren weer normaal, geen tranen of rode vlekken, maar ik was nog steeds verdrietig. Ik liep op hem af en omhelsde hem. Twijfelend omhelsde hij me ook. ‘Sorry dat ik altijd zo bot doe pap, maar ik hou wel van je’ zei ik. Hij glimlachte. ‘Ik weet dat je het niet zo bedoeld, Hael’ zei hij. Ik glimlachte nep naar hem en liep verder naar de deur. ‘Wat ga je doen?’ vroeg hij. ‘Even naar de markt’ zei ik. Hij knikte. ‘Kom op tijd terug hé!’ riep hij nog. Ik knikte en sloot de deur achter me. Precies naast de deur stond mijn rugtas. Ik pakte hem en begon te rennen, de stad uit. Bij de poort opende ik mijn tas. Bovenop lag een ticket. Londen. Stond erop. Ik zou dus naar de Cullens gaan. Mijn mobiel, portemonnee, paspoort en wat kleren zaten er ook in. Ik zuchtte en rende zo hard als ik kon naar het vliegveld. Zodra mijn vliegtuig werd omgeroepen stapte ik zo snel mogelijk in. De vliegreis duurde maar ongeveer vijf uurtjes, maar het voelde als een eeuw. Zodra ik op de parkeerplaats op het vliegveld in Londen was belde ik Alice. ‘Met Alice’ werd er op genomen. ‘Hey Alice, met Hael’ zei ik. ‘O, Hael! Hoe is het?’ vroeg ze enthousiast. ‘Slecht, kan je me komen ophalen bij het vliegveld?’ vroeg ik. Het was even stil. ‘Je bent hier?’ vroeg ze. ‘Ja’ mompelde ik. ‘Zoek naar Nessie en Jacob, die zijn daar ook. Edward komt ze halen, ik bel hem wel even’ zei ze en ze hing op. Ik stopte mijn mobiel terug en ging mijn neus maar achterna, Jacob rook erg naar het bos, maar vooral naar een natte hond, dus die vond ik zou. Ik vond ze bij de weg waar auto’s de mensen ophaalde. Ik tikte op Renesmee’s schouder. Verbaasd draaide ze zich om. ‘Hael!’ riep ze blij. Ik glimlachte en omhelsde haar. ‘Wat doe jij hier? Je was vorige week toch weggegaan?’ vroeg ze. Ik knikte. ‘Ja, maar ik heb een probleem’ mompelde ik. Ze knikte. Edward kwam net aanrijden. Renesmee en Jacob gingen achterin zitten en ik voorin. Edward keek me vragend aan, waardoor mijn gedachten meteen naar Santiago’s opdracht ging. Zijn blik veranderde in medeleven. Hij gaf meteen wat gas en we waren binnen een paar minuten bij de Cullens thuis.

Reageer (3)

  • Dreambelievr

    Wie zou het als eerste merken? Bella? Zei is behalve Esmé de enige die ooit zwanger geweest is. Al de anderen hebben het natuurlijk ook van de zijlijn meegemaakt. Dat is wel waar.

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • dkjlgjergkfdklm

    arme arme hael...
    heel snell verduuur!
    eerste reactie:D
    xxxjes!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen