Foto bij 72°

Laatste hoofdstukje vandaag!
Enjoy! & Kudo? Na al die hoofdstukjes vandaag...
Willen jullie mij morgen weer proberen in de top te krijgen?

XxX

Midden in de nacht werd ik wakker met een misselijk gevoel in mijn maag. Ik stond op en rende naar de wc. Ik kostte alles uit. Voor ik het wist stond Alice in de badkamer en hield mijn haar omhoog. Toen ik klaar was poetste ik snel mijn tanden. Alice keek me bezorgd aan. ‘Gaat het?’ vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik ben nooit misselijk’ mompelde ik. Ze liep met me mee naar beneden. Esmé, Carlisle en Edward keken verbaasd op toen ik aan kwam lopen. Ik ging op de bank zitten met mijn armen om mijn maag geknoopt. Alice kwam aan huppelen met een glas water die ik dankbaar aannam. Ik dronk het snel op maar het misselijke gevoel bleef terug komen. ‘Gaat het wel Hael?’ vroeg Esmé bezorgd. Ik schudde mijn hoofd. Ik snapte het niet, ik was de hele tijd misselijk en had verschrikkelijk honger en was ook nog eens erg moe. Edward keek me met grote ogen aan. Hij wenkte Carlisle en liep met hem weg. Ik staarde ze na. ‘Waar is iedereen?’ vroeg ik. ‘Jacob en Renesmee slapen en de rest is jagen’ vertelde Alice. Ik knikte en ging op de bank liggen. Na een paar minuten kwamen Edward en Carlisle teruglopen. ‘Hael, ik wil even met je praten’ zei Carlisle. Ik knikte en ging recht op zitten. Esmé, Alice en Edward verlieten de woonkamer. Carlisle kwam naast me zitten. ‘Hael, heb jij het met Santiago gedaan?’ vroeg hij. En toen viel het kwartje, ik kon hem gewoon horen in mijn gedachten. Mijn ogen werden groot en ik knikte. De honger, de misselijke, de vermoeidheid, ik was zwanger. Carlisle zag al aan me dat ik het wist. ‘Het kan worden weggehaald als je dat wilt’ zei hij. Ik schudde mijn hoofd, ik vermoord geen kinderen. Ik staarde naar mijn buik, daarom was ik ineens zo dik geworden. Hij knikte. ‘Ik kan geen echo doen, dat lukte bij Bella ook niet, dus waarschijnlijk ook niet bij jou’ vertelde hij. Ik knikte weer. Als ik al een half vampier was, en Santiago is een vampier en dat mix je dan komt er een driekwart vampier en een kwart mens uit. Wat een vreselijk lot voor mijn kind.

Reageer (17)

  • xxmarijn

    Haha echt geen tekst voor carlisle, en f*cking droog:"heb jij het met santiago gedaan" maja maakt niet uit XD

    1 decennium geleden
  • mimi1212

    Snel verdeer!

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Echt cool, ik zat er pas nog aan te denken, hoe het leven van een driekwart vampier eruit zou zien !:)
    Snel verderr(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Mipsiee

    <3333333333333
    lekker origineel, maar ik weet ff niks leuks:Y)

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Noooh hoe kan dit nou het laatste hoofdstuk zijn :0:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen