Foto bij • One shot verzoeken

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Depay

    • Naam Hoofdpersonage: Amy Michelle Davids
    • Naam Celebrity/Hoofdpersonage 2: Zayn Malik
    • Wensen voor de verhaallijn (uitgebreid): Amy en Zayn zijn voor zijn X-Factor tijd een poosje met elkaar uitgeweest, door X-Factor is dit over gegaan en ondertussen is Zayn dus beroemd geworden met One Direction. Amy heeft nog altijd dezelfde gevoelens voor Zayn en dan komen ze elkaar ineens weer ergens tegen waar Amy met haar vriendinnen is.
    • Overige wensen: -

    1 decennium geleden
  • Brienne

    • Welk ship?
    Stylinson (wbw)
    • 16+ ?
    Hell yeah!
    • Wensen voor de verhaallijn (uitgebreid):
    Harry's zus gaat trouwen en als date vraagt hij Louis. Eerst bedoelde hij het gewoon als grapje, maar dan blijkt dat hij deeply and madly in love is met Lou. Zoiets, haha?

    1 decennium geleden
  • Winters

    Naam Hoofdpersonage: Dilara
    Naam Celebrity/Hoofdpersonage 2: Harry Styles, duhhhh
    Wensen voor de verhaallijn (uitgebreid: Ze is in een boek/dvdshop en kijkt rustig door de dvd's, terwijl hij binnen komt lopen en hij haar ziet staan. Als ze een leuk boek bestudeert vertelt hij dat ze het zeker moet kopen, dat het een aanrader is, etc. Ze raken aan de praat en natuurlijk word zij helemaal hoteldebotel van hem, en dan vraagt hij om wat te gaan drinken en shizzzzzzle, je weet zelluf. HAHAHA OKAY is dit genoeg? Anders stuur je maar een PB <3.
    Overige wensen: Oh ik hou van leuke gesprekken waar hij heel flirterig reageert, dus misschien is dat iets? Als het kan, wil ik er wel een beetje om lachen, en omg ik ga sowieso helemaal shaken want ik denk dat het echt is maar dat is dan natuurlijk niet zo maar toch denk ik dat. Right..

    THANK U BBY XO

    1 decennium geleden
  • Pylae

    • Naam Hoofdpersonage: LANA
    • Naam Celebrity/Hoofdpersonage 2: ZAYN
    • Wensen voor de verhaallijn (uitgebreid): MAG ZAYN EEN NET UIT DE GEVANGENIS GEKOMEN (OF ONTSNAPTE KAN OOK) SEXY CRIMINAL ZIJN DIE OP EEN NORMAAL EN SOBER EN NET MAAR PRACHTIG MEISJE VALT DIE HAAR TOEKOMSTPLANNEN AL HEEFT UITGESTIPT EN IN SPANJE EEN KLEDINGZAAK WIL BEGINNEN MAAR DAN KOMT ZAYN BAM! IN HAAR LEVEN EN HAALT HAAR TOEKOMSTPLANNEN OVERHOOP EN SLEEPT HIJ HAAR NAAR DE BAD SIDE.
    • Overige wensen: you i know i want sex

    xoxoxoxoxoxox go make a bestseller of it

    1 decennium geleden
  • Cipriano

    • Naam Hoofdpersonage: Ilene Sophia Wood.
    • Naam Celebrity/Hoofdpersonage 2: Liam Payne.
    • Wensen voor de verhaallijn: Iets met opbloeiende liefde.
    • Overige wensen:/

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen