Foto bij ~OO7 I like to fuck

POV Justin.
Ik schrok me dood toen er iemand op de deur klopte. Ik keek even heel snel langs het gordijntje dat naast de deur, voor het raam zat. Ik zag kate staan en verstopte me snel achter het gordijntje toen ik zag dat ze hierheen wilde kijken. Ik trok heelsnel het pak aan en zette de kop op. Op mn blote voeten, in een tinkywinkypak deed ik de deur open. ‘hee james’ zei ze glimlachend. ‘hee.’ Zei ik weer, met die gefaalde ‘diepe’ stem. ‘waarom heb je dat pak weer aan gedaan…?’ vroeg ze. Fuck. ‘omdat..ik..uh…’ ‘mag ik je niet zien ofzo?’ vroeg ze nieuwsgierig. ‘haha nee, beroepsgeheim’ zei ik met een knipoog. Oh wacht, dat kan ze helemaal niet zien. Faal. ‘wat doe je hier eigenlijk?’ vroeg ik. ‘nou, ik zag de tinkywinkyschoenen en ik wilde gaan wandelen in het teletubbiebos, ik dacht, misschien wil je mee?’ glimlachtte ze. ‘uh ja tuurlijk’ zei ik en liet haar even snel binnen. Ik doe mn normale schoenen maar aan. ik trok mn Supra’s aan. ‘kom je dan?’ vroeg ik aan der en ze knikte. Samen liepen we het huisje uit en deed ik de deur op slot. We liepen over de paden en zagen het bos al. We liepen door de poort het teletubbiebos in. We liepen rustig door het bos , pratend over atlanta, toen opeens mn ringtone ging. ‘I LIKE TO FUCK, EVERYDAY EVERY NIGHT. I LIKE TO FUCK WHEN ITS WRONG WHEN ITS RIGHT’ . ‘ai…genant’ mompelde ik toen ik mn telefoon niet kon opnemen.

Reageer (1)

  • Yourself

    Haha, geniaal! :P
    Hij faalt echt met alles op dit moment xD
    Lijkt me droog loop je in een bos naast een teletubbie met supra's aan xD)
    Haha, kzie het al helemaal voor me (lol)

    XxX - Ik.
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen