Foto bij 80°

80!! Whoaaaaa!! Maarja, laatste stukje vandaag, omdat ik zoveel van jullie hou, heb ik helemaal mijn huiswerk voor M&M & Wiskunde niet gemaakt, en ik heb mijn NL ook niet nagekeken :/ Dus dat moet ik nu doen... *Zucht* Haat aan School! Enjoy! & Kudootje?

XxX

‘Wil je nog iets weten?’ vroeg ik. ‘Je lievelingskleur?’ vroeg hij. ‘Dat verschild,’ ik keek naar mijn nagels, ‘Deze week waarschijnlijk appeltjesgroen, ligt aan de dag dat ik mijn nagels lak’ grinnikte ik. Hij lachte. ‘Gek meisje van me’ mompelde hij. Ik glimlachte. ‘Moet je niet jagen?’ vroeg ik. Hij zuchtte en knikte. Hij drukte een kus op mijn lippen en stond op. ‘Ik probeer zo snel mogelijk terug te komen’ beloofde hij. ‘Rustig aan, neem je tijd, ik wacht wel’ zei ik. Hij glimlachte naar me en rende naar buiten. Ik zuchtte, ik moest maar even wachten. ‘Wachten is nooit leuk’ zei Edward. Ik schrok me dood. ‘Sorry, dat was niet de bedoeling’ zei hij. Ik knikte. ‘Maakt niet uit, maar doe dat nooit meer’ zei ik. Hij schudde zijn hoofd. ‘Als je niet meer zwanger bent is het niet zo erg voor de baby’ lachte hij. Ik gromde zacht. ‘Moet jij niet bij Bella zijn ofzo?’ vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. ‘Bella is met Alice shoppen’ zei hij. Ik lachte, zeker weten gedwongen. Hij knikte waardoor ik nog harder ging lachen. Toen ik uitgelachen was keek ik Edward smekend aan, ik had best wel honger. Hij zuchtte. ‘Ik maak wel een omelet voor je’ mompelde hij. Ik grinnikte. ‘Twee graag!’ riep ik. Hij lachte. Na een paar minuten kwam de heerlijke geur van Edward’s omeletten de woonkamer in. Jacob en Renesmee kwamen ook meteen de woonkamer in lopen. Ik grinnikte. ‘Honger?’ vroeg ik. Beide knikten ze. Edward kwam de kamer in lopen met een bord met twee omeletten erop. ‘Als jullie ook willen moeten jullie eerst eieren halen’ zei hij. Jacob gromde zacht en Renesmee zuchtte. Ze pakte zijn hand en liep naar de hal. Ze gaf hem zijn schoenen. ‘Ga jij ze halen?’ vroeg ze met een smekende blik. Ik lachte me haast dood. Hij keek boos maar pakte toch de schoenen aan. Hij trok ze aan en rende naar buiten. Ik nam een hap van mijn omelet en Renesmee kwam naast me zitten. ‘Heb jij geluk met je schoothondje’ lachte ik. Ze lachte ook. ‘Ach, hij kan me gewoon niet weerstaan’ zei ze terug. Ik stikte haast in mijn omelet van het lachen. Toen Jacob na een paar minuten binnen kwam met de eieren had ik net mijn omeletten op. ‘De boter is ook op’ grapte ik. Hij gromde en wou alweer naar buiten lopen maar Renesmee hield hem lachend tegen. ‘Ze maakte een grapje’ lachte ze. Hij gromde weer, alleen tegen mij. ‘Ik kan ook grommen hoor’ lachte ik.

Reageer (9)

  • TostiXD

    Haha, ik zou me ook doodlachen;)xD
    Snel verderr(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Weeejo 80 =D
    Go girl (krul)

    1 decennium geleden
  • Chicacolada

    haha, echt grappig!!
    snel verderrr

    1 decennium geleden
  • HORANSCHICK

    HAHHAHAHHA VERDERRR!!!!! Op welke school zit je?? xx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    geniaal
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen