tweede van vandaag! gaat lekker! ok, ik bleef dus bij Bill slapen, spannend! xx Saar. wat vinden jullie moet ik iedere keer beginnen met zo'n stukje? een soort dagboek achtig stukje of iets wat lijkt op een tweet XD

Toen ik de volgende dag mijn ogen opende schrok ik even om dat ik de kamer niet direct herkende, toen ik me gister weer kon herinneren liet ik me weer rustig op bed vallen en keek ik naar Bill die nog vredig lag te slapen, ik veegde voorzichtig een pluk uit zijn gezicht en zag hoe zijn mondhoeken omhoog krulden. Toen de schone slaapster na een half uur ook wakker was had ik me al gedoucht en stond ik in mijn skinny en bh tussen Bills shirts te snuffelen, ik schrok van een grinnik en keek richting het bed, toen ik door had dat het Bill was trok ik snel een shirt uit de kast en hield het voor me, Bill stapte het bed uit en begon ook wat kleding uit zijn kast te trekken, na een tijdje gaf hij een shirt aan mij ‘Deze zal je wat beter passen, en ik wou die ander aan’ Ik stak mijn tong uit en trok het shirt aan wat Bill me had gegeven, ik keek verbaasd in de spiegel omdat het shirt me perfect paste. Toen we naar beneden liepen hoorde ik al wat gelach vanuit de keuken komen, toen we daar kwamen trok ik mijn wenkbrauwen omhoog ‘Wat doen jullie hier zo vroeg?’ Ik zag en hoorde hoe de jongens in de lach schoten, ik keek schaapachtig terug en volgde Tom’s vinger die naar de klok wees, toen ik de tijd zag begon ik ook te lachen, het was namelijk al drie uur. Toen we waren uit gelachen, gingen Bill en ik snel ontbijten/brunchen/lunchen of hoe je het ook moet noemen. Toen we genoeg hadden ploften we bij de andere voor de tv, toen we wat verveeld gingen zappen kwam Georg met het idee om te gaan zwemmen, iedereen vind het natuurlijk een geweldig idee, maar ik keek even bedenkelijk, toen ik een paar vragende gezichten zag verliet een grinnik mijn mond ‘Euhm jongens, ik heb hier mijn spullen niet en ik ga niet alleen naar huis! O ja kan ik hier een tijdje blijven? Ben namelijk het huis uit getrapt’ De andere keken me even ongelovig aan en ik zag dat Bill knikte, toen de andere het ook goed vonden besloten Bill en ik eerst even naar mijn huis te gaan om mijn spullen op te halen, volgens mij kon dit nog wel eens leuk worden!

Reageer (3)

  • melanietje17

    Oehh deze is echt leuk :)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    oeeh heel
    snel
    verder
    jij
    :P

    1 decennium geleden
  • Raveness

    hehe snel verder gaan hoor!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen