Foto bij Zesentwintig.

Photoshoot 1
Photoshoot 2

De rest van de dag in de stad was super gezellig. We kwamen thuis met ieder 6 tassen vol! Mikki heeft gefilmd dat die fan naar me toe kwam rennen. Ik heb haar een papiertje met mijn naam dat ik een beetje versiert heb gegeven. Tenminste, ik heb mijn naam sierlijk geschreven met een hartje bij de s. Ze was er hartstikke blij mee en ik moest zelfs mee op de foto. Na heel dat gedoe, herkende ze Mikki. Dus ging het hele richeltje weer opnieuw. Mikki deed hetzelfde als ik, alleen zette een sterretje op het puntje van de tweede i. Toen moesten we met z’n drieën op de foto en konden we dáárna eindelijk gaan. Het was wel grappig hoor, maar het duurde bijna 10 minuten. Gelukkig zijn we die dag nog maar 2 andere fans tegengekomen die alleen een handtekening genoeg vonden. Die avond kreeg Joe het idee om een live chat te houden. We stemden allemaal in en op Twitter vermelden we het ook. Binnen 2 minuten wisten alle Jonasfans ervan. Demi, Selena en Taylor Swift waren er ook. Taylor had ik nog nooit ontmoet, maar echt aardig leek ze me niet. De live chat begon en fans stelden vragen. ‘Iris, heb je een relatie met Nick?’ Las Kevin voor van het schermpje. Een grijns kwam op mijn gezicht. ‘Nee, Nick en ik hebben geen relatie. We zijn nog hele goede vrienden,’ zei ik, terwijl ik recht in de camera keek. De fans gingen weer verder met vragen stellen. ‘Joe, hoe staat je relatie met Mikki ervoor? Ik vind jullie heel lief samen. Kusjes van Siona uit Tenessee,’ las Kevin toen voor. ‘Het gaat heel goed met ons, tenminste wel met mij. Ik hou van Mikki en ik hoop dat die liefde nooit overgaat,’ zei hij oprecht en gaf Mikki een zoen. Haar wangen kleurde. De rest van de avond was hartstikke gezellig.

Twee dagen later zit ik aan tafel te ontbijten. Het is heerlijk weer, en de rest ligt boven nog te slapen. De tent hebben we opgeruimd, omdat anders heel het gras kapot zou gaan. Gisteren hebben Joe en Mikki hun duet opgenomen, en ik heb gehoord dat het heel goed gegaan was. Mijn boterham met kaas is bijna op, als Kevin binnen komt stormen. ‘Goedemorgen!’ glimlacht hij. ‘Morgen,’ antwoord ik vrolijk. ‘Ik heb de planning voor vandaag al,’ zegt hij, terwijl hij tegenover me komt zitten. Ik knik. ‘Oké, en dat is?’ vraag ik, terwijl ik de laatste hap van mijn boterham in mijn mond stop. ‘Vandaag hebben we met z’n alle een interview en photoshoot voor Covergirl!’ roept hij enthousiast. Ik verslik me en begin te hoesten. Kevin schrikt zich dood en weet duidelijk dus niet wat hij nu moet doen. Gelukkig weet ik dat zelf en na een paar minuten ben ik alweer gekalmeerd. ‘OMG! Serieus?! Ik ook?!’ hyper ik. Kevin knikt. Ik begin te gillen en vlieg Kevin om zijn hals. ‘OMG OMG OMG!!’ roep ik ondertussen. Ik geef er niks om dat ik de rest wakker maak. Dat wordt tijd, het is al 11 uur. Ik ga op de stoel staan, begin het refrein iYiYi van Cody Simpson te zingen omdat ik zo blij ben. Dat liedje had ik vanmorgen nog op de radio gehoord. Ondertussen doe ik een raar dansje. Kevin lacht en pakt zijn mobiel erbij. Hij gaat me dus zitten filmen. Ik steek mijn tong naar hem uit (dus ook naar zijn mobiel) en ga vrolijk verder met wat ik aan het doen was. Daarna schakel ik over naar een ander liedje. ‘Photoshoot, interview, lalala, Pho-to-sho-ot jajaja in-ter-view lalala,’ zing ik, op het deuntje van het liedje wat ik net zong. ‘Whoeeew!’gil ik nog een keer en dan laat ik me uitgeput op mijn stoel zakken. ‘Oké, genoeg enthousiaste gedoe voor vandaag,’ grinnik ik daarna. Kevin lacht en stopt met filmen. ‘Mag die op YouTube?’ vraagt hij dan. Ik knik. ‘Je doet maar,’ antwoord ik lachend. Kevin grinnikt en staat op om zijn laptop te halen. ‘Ik maak de rest wel wakker, als ze dat nog niet zijn,’ antwoord ik en loop de trap op. Nick was al wakker geworden (waarschijnlijk door mij), want ik hoor de douche lopen in zijn badkamer. Mikki en Joe slapen nog wel. Met een grijns op mijn gezicht ga ik midden in Joe’ s kamer staan. Ze sliepen samen in Joe zijn bed. Dan begin ik weer te gillen. ‘JOE! MIKKI! OMG!! DIT GELOOF JE NOOIT MIK! OMG OMG OMG!!’ gil ik. Mikki schiet overeind, waardoor Joe uit bed valt. ‘Au,’ hoor ik hem zachtjes mompelen. ‘Wat is er?’ vraagt Mikki rustig, terwijl ze in haar ogen wrijft. ‘Wij… Hebben… Vandaag… Een… Photoshoot… Van Covergirl!’ probeer ik rustig te zeggen, wat niet echt lukt. Mikki’ s mond valt open. ‘Serieus?’ vraagt ze. Ik knik. Mikki staat op, loopt naar me toe en begint dan samen met mij weer te gillen. ‘OMG!’ roept ze. ‘Ja! Kom op, want we moeten over anderhalf uur daar zijn,’ zeg ik. Zo snel als ze kan pakt Mikki kleren uit haar tas, en sprint ermee naar mijn badkamer. Daar heeft ze haar toiletspullen gevestigd. Heel blij loop ik naar beneden. Nick zit nu ook aan de ontbijttafel. ‘Goedemorgen Nicky,’ gil ik blij terwijl ik hem een kus op zijn wang geef. Hij kijkt me lachend aan. ‘Iris! Hij staat erop, als Joe en Mikki dadelijk beneden zijn laat ik hem zien oké?’ roept Kevin naar me vanuit de woonkamer. ‘YO!’ roep ik terug. Ik zak neer op de keukenstoel tegenover Nick. Ongeduldig tik ik met mijn vingers op tafel. Tien minuten later zijn ze eindelijk beneden. ‘Oké jongens, dit moeten jullie zien. Iris’ eerste reactie als ze te horen krijgt dat ze een photoshoot en interview heeft,’ grinnikt Kevin, terwijl hij het filmpje op groot scherm zet en als iedereen kijkt op ‘Play’ drukt. Ik zie mezelf op een stoel staan, luid zingend en dansend. Joe en Mikki beginnen meteen kei hard te lachen, en ik hoor Nick grinniken. ‘Ja wat? Mag ik niet blij zijn?’ vraag ik, met mijn gezicht in een grappige plooi. ‘Ja natuurlijk mag dat, maar dit is zo grappig!’ hikt ze tussen haar lachbuien door. De tranen stromen over Joe’ s wangen. Ik lach mee, het is ook erg grappig hoe ik regeerde.

We staan op de set, waar zo dadelijk ik en Mikki eerst samen een photoshoot hebben. De achtergrond is wit, zodat het toch natuurlijk lijkt, en heel kleurrijk. We hebben hetzelfde jurkje aan, alleen in een andere kleur. Ik roze, en zij blauw. Voor onze schoenen geldt hetzelfde. Onze make-up wordt opgedaan en mijn haren worden gekruld (a lá Taylor Swift). De haren van Mikki worden stijl gemaakt. Als we voor de camera staan word ik ineens nerveus, wat als ik iets fout doe, over mijn eigen voeten heen val en al deze dure spullen kapot maak? O god, ik zie dat mezelf al helemaal doen. Oké, niet aan denken, het gaat wel lukken. Ik kalmeer mezelf een beetje en zet dan een oogverblindende glimlach op. We maken een paar foto’s met alleen onze gezichten, dan met ons hele lichaam en dan een paar alleen. Het is erg leuk, ik zou willen dat ik dit elke dag mocht doen! De jongens komen net 5 minuten voordat wij klaar zijn binnen, zij hebben net een interview gehad. Nu zijn wij daar voor aan de beurt. De jongens staren ons met open mond aan, wat mij weer laat lachen en er nog mooiere foto’s uit komen. Er gaat niks boven een natuurlijke glimlach. De fotograaf zegt dat we klaar zijn, en we krijgen allebei een witte badjas aan. We worden naar een kamertje naast de zaal gestuurd. Er hangen allemaal covers aan de muur. Aan tafel zit een aardig uitziende vrouw, die naar ons glimlacht als we binnenkomen. ‘Goedemiddag dames,’ zegt ze, en daarna stelt ze zich voor. We gaan op de zachte stoelen zitten. Daarna begint het interview. Ze stelt vragen over ons zelf, hoe we ons leven nu vinden en hoe we de broertjes vinden en ontmoet hebben. We beantwoorden de vragen en zijn binnen een uur alweer klaar. ‘Nog een fijne dag meiden, wat zien jullie er trouwens prachtig uit,’ zegt ze, terwijl ze ons een hand geeft. Daarna gaan we nog met z’n drieën op de foto, en kunnen we terug naar de hal waar we nog een shoot met de jongens hebben. We krijgen weer andere jurkjes aan, dezelfde alleen dan wéér een andere kleur en weer dezelfde schoenen. Witte, en allebei dezelfde deze keer. Ook onze make-up en sieraden worden verwisseld, en dan mogen we weer voor de camera gaan staan. Ze hebben bij mij een paarse bloem in mijn haar gedaan, en bij Mikki een groene. Ik ben nu in het paars, en Mikki in het groen. Ook de jongens hebben van kleding verwisseld. We maken met z’n alle een paar leuke foto’s en dan moeten we met z’n tweeën. Ik en Kevin gaan met onze ruggen tegen elkaar staan, en maken een ‘wij zijn heel slim’ gebaar. Met Joe maak ik een heel grappig gezicht en met Nick sta ik gewoon lachend op de foto, wel in omhelzing natuurlijk. Nu moet ik weer een keer met Mikki, we vliegen elkaar om de hals en kijken luid lachend in de camera. Daarna kan ik me weer om gaan kleden. Voor mij zit het er nu op. Mikki gaat nu ook met de jongens op de foto, en daarna is iedereen klaar. ‘Meiden!’ roept de styliste, als ik en Mikki allebei klaar zijn met omkleden, en onze eigen kleren weer aanhebben. ‘Het was heel leuk om met jullie samen te werken, dus ik heb besloten dat jullie de kleren, schoenen en sieraden mogen houden!’ verteld ze enthousiast. Ik geloof mijn eigen oren niet. ‘OMG!’ roepen Mikki en ik tegelijk en vliegen de styliste om de hals. Daarna verlaten we het gebouw, allebei met twee paar kleren, schoenen en sieraden rijker.

Reageer (3)

  • 4815162342

    Snel verderr!(K)

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwk!!
    ik wil ook zo'n leventje [a] met nick samen in één huis wonen ^^
    elke dag naar zijn goddelijke lichaam kunnen kijken, zijn heerlijke stem kunnen horen xD
    nee ik ben egt niet bezopen tenzij er alcohol in mn 7Up zat maar dat denk ik niet, kom van gala
    SNEL verder iig, ga ik lekker slapen en bijkomen van de examensss =D

    xx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen