Foto bij ~OO8 I told you to stay there

POV Justin
‘moet je niet opnemen’ lachtte ze. ‘uh, ja, maar hij zit in mn broekzak, onder mn pak.’ ‘ohw’ zei ze. Ik probeerde tevergeefs mn telefoon uit te zetten door erop te slaan. Maar hij ging niet uit. Fuck. Toen hij eindelijk was gestopt liepen we weer verder. ‘RANGEEERS, WE’RE SO FLY. BREAK YOUR NECKS EVERYTIME WE WALK BY.’ Ze keek me aan. ‘mn telefoon weer’ mompelde ik. ‘ik moet echt even opnemen. Blijf hier.’ Zei ik en rende van het pad af. Toen ik zeker wist dat ze me niet meer kon zien zette ik het hoofd af , en deed snel het pak uit. Ik nam op. ‘hallo?’ ‘eey gast. Wow. Hijg is niet zo. Nog met tinkywinky aan het spelen ofzo?’ ‘dude. Ik leg nog wel uit. Wat is er?’ ‘james?’ hoorde ik kate. ‘FUCK’ riep ik. Ik draaide me om en zag haar vanachter de bomen aankomen. Snel pakte ik het hoofd. ‘ik zei toch dat je daar moest blijven staan.’ Zei ik chagrijnig. ‘oh..sorry… maar der liep ineens een of andere man langs.’ Mompelde ze.

_______________

sorry sorry sorry
dat het zo f*k lang duurde,
heel druk op school en shit dus was helemaal vergeten!

Reageer (2)

  • xROAR

    Ohmybieber! Dit verhaal is kapot grappig. *heeft slappe lach*

    1 decennium geleden
  • Yourself

    Haha, ben je nog met Tinkywinky aan het spelen ofzo? xD dik droog.
    Haha, als ik hem was zou ik al mijn ringtones ff veranderen :P
    En die man die langs kwam ofzo zal wel paparazzi zijn??? I think...
    Haha sorry voor late reactie maar ik ben ook druk met school :P
    BIJNA VAKANTIE WOEHOEE!!! (H)
    I LOVE THIS STORY SOOOO MUCH!!! (H)
    Het zijn maar kleine stukjes maar klig er steeds van in een deuk dus ze zijn zeker NIET slecht maar juist SUPER GOED! xD
    Verder <3

    XxX -Ik. (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen