Foto bij One

@iTaylor

Dawn Smith Point of View

Ik glimlachte naar Dave en stond tegen een boom aan in een klein parkje, waar alleen ik, Justin, Dave en nog een paar van mijn beste vrienden, de plaats wisten te vinden. Het lag namelijk nogal afgelegen waar dus niemand kwam. ‘Hello beauty.’ Fluisterde hij zwoel in mijn oor. Het gaf me rillingen, iedere keer weer. Hoelang had ik ookalweer met hem? Één jaar, hoe kon het dat hij me nog steeds die rillingen gaf. Langzaam kwam zijn hoofd dichterbij de mijne en drukte hij zachtjes zijn zachte lippen tegen de mijne. Ik zoende met hem mee en opende mijn mond een stukje toen hij dat ook deed. Ik ging helemaal op in de zoen, kon dit maar voor eeuwig zo zijn. Hij haalde te snel zijn lippen van de mijne en glimlachte breed naar mij. Ik glimlachte lief terug en gaf hem nog snel een kusje. Alles aan hem was perfect, niet eens te beschrijven. ‘Ik hou van je.’ Zei hij nog eens in mijn oor waardoor ik een enorme grijns op mijn gezicht kreeg. ‘ Ik ook van jou.’ En ik gaf hem een kusje in zijn hals. Ik zag dat hij daar ook rillingen van kreeg en grinnikte toen. Blijkbaar was ik niet de enige die daar last van had. Hij drukte gretig zijn lippen op de mijne die ik maar al te graag wou zoenen.
Volgens mij was de tijd veels te snel gehad want toen we stopte met praten, zoenen , knuffelen en elkaar complimentjes geven was het alweer tijd om naar huis te gaan. Ik nam nog even afscheid van hem , gaf hem een kus en liep toen naar binnen waar ik mijn moeder aantrof.

Reageer (3)

  • RyanLove

    Dit is het eerste verhaal dat zo vrolijk begint! :)
    Ik ga snel verder lezen(flower)

    1 decennium geleden
  • RyanLove

    Dit is het eerste verhaal dat zo vrolijk begint! :)
    Ik ga snel verder lezen(flower)

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Abo! ;)
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen