Nummer 10!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Fassy

    love iit <33

    1 decennium geleden
  • Dimension

    Wha!
    Holy crap! fakking lang deel, whaa Jenny heb je je ballen vanaf getypt zeker x'D. *zucht* dit zal me maar zeker een lange reactie wezen zeker?? =D Ja dus. Euhm papaam... LETS GETTING STARTED!
    ‘Sydney is even naar de wc en Joe…’ sjah, waar is Joe.
    Wel ik zal je zeggen waar Joe is, Joe heeft dus net een regenboogstraal uit zijn aars geschoten, is nu in volle snelheid naar de maan aan het vliegen en dan kan hij daar als eerste man op de maan een boom onder pissen.(A)
    Dan rennen we naar het zwembad en terwijl we springen roepen we: ‘BANZAI!’
    En die banzai veroorzaakt een verschrikkelijk grote Tsunami die net mij van mijn bureau wegspoelt, me meeneemt naar Fiji waar we lekker cocktails drinken, de Tsunami en ik (A)
    ‘genade!!’ gillen Allison en Frankie in koor.
    NEVER!!! *RAKAKAKAKAKATATAKAKAKA BOEM!*
    ‘zeg, was dat een natuurlijk geluid?’ vraag ik terwijl ik voorzichtig mijn vingers uit mijn oren haal.
    No Fucking Way! xD Ik zal je vertellen wat da geluid was, dat was een hypersynothische geluidstraal afkomstig uit Sydney's keel die door de obstakels heen snijden als vers geslepen kaasmessen. Waardoor de vreemde toon die Jenny hoorde(A)

    Deze reactie moet nu echt wel lang genoeg zijn, en vaag ook maar check verdorie hoe laat/vroeg het is en dan snappen jullie wel waarom ik zo vaag doe. Misschien omdat het zo vroeg en misschien omdat het mijn aard is(A)
    I Hope You Liked My Reaction
    (K)
    Phebe

    1 decennium geleden
  • Imagine

    NICE.
    Echt super :P
    Ze zijn zooo leuk om maken.
    Schnell verdergaan! Maar echt SCHNELL :P
    Kga dan es zorgen dat ik meeben xD
    Weetjewat, ik neem meteen een abo. Als dat geen gedacht is.
    xX <3

    1 decennium geleden
  • ELLENNN

    WOESH.
    verder



    loveeeeeeeit ;3

    1 decennium geleden
  • Forestsoul

    heej!
    dit was weer zeer geweldíg:9~!

    snel verderr bitte!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen