Number twenty

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Fassy

    super 8:02 VRoe

    Beetje maar

    1 decennium geleden
  • zottie

    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • Dimension

    Heey meisjesssss...
    I have a confession to make; Ik ga stoppen deze serie te lezen. Ik heb mijn redenen er voor
    1) mijn grote haat voor JB
    2) nog iets anders, de reden waarom ik eigenlijk ben beginnen lezen, maar dat heeft toch niks uitgehaalt dus stop ik maar.
    Ik geef jullie 1 laatste reactie. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden (VIND HET ERG!! IK HEB AAAANNDAACHT NODIG!!!!)
    Daar zie ik Nick nog lief slapen.
    Je kruipt over hem heen en rekt aan zijn krullen. MUAHAHAHAHAHAHAH!!
    Ja, zij is DE meid waar ik mijn leven mee wil delen.
    Ok, Nick houd zijn leven tot zijn 40ste, daarna neemt Jenny over tot zijn 80ste.
    hee, eerlijk delen zeg ik maar (A)
    Ik verlang opeens intens naar Sydney.
    Goh, het ging tijd worden! Ik vroeg me al af hoelang hij het vol ging houden met dat maagd zijn.
    Ik steek mijn hand uit en streel haar zachtjes over haar gezicht. Ik glimlach en bedenk me dat ze nog altijd het mooiste wezen is dat ik ooit heb gezien…
    Aaah Joe! kom op!! we gaan niet flauw zitten doen in mijn laatste deel. GET RID OFF THOSE PANTS AND SHOW US SOME MEAT!!
    Ik open voorzichtig mijn ogen en kijk op de wekker. 8.02 uur. VROEG!
    Vertel mij wat ¬¬


    Dat was het zo'n beetje.
    Okweey... dan sluit ik maar af zeker, en neeh he ligt niet aan het verhaal ofzo, het verhaal is top. Ik voel me de laatste tijd best bagger en ..... naah intresseert jullie niet!
    Ok, ik zeg maar... ga verder schrijven.
    dit is mijn aller laatste keer

    met veel liefde
    Deadsocks <3

    1 decennium geleden
  • Estellaaa

    Moreeee!!(H)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Hahah!
    I'm free Honey <3
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen