Foto bij ~22~

De Stukjes worden korter en het worden er ook minder, komt omdat ik druk ben met mijn nieuwste verhaal, sorry!

XxX

De huwelijksreis was voor mijn gevoel veels te snel voorbij gegaan. Maar het was wel leuk geweest. ‘Dat mag ik graag geloven’ grinnikte Edward. ‘Edward zout op’ siste ik. Hij verliet lachend de kamer. Rot gave van hem. ‘Wees blij dat hij weer vrolijk is, voor Bella was hij nog erger.’ zei Jasper. Ik knikte en drukte een kus op zijn mond. ‘Waar waren we eigenlijk heen volgens school?’ vroeg ik. ‘Op bezoek bij jou ouders’ zei Jasper. Ik trok mijn wenkbrauwen op. ‘Drie weken lang?’ vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. Ik grinnikte. ‘Ach, zolang ze er maar in trappen dan vind ik alles goed’ zei ik. ‘Inderdaad’ zei hij terug. Alice huppelde vrolijk langs. ‘Waar is zij zo vrolijk over?’ vroeg ik. Hij lachte. ‘Bella is volgende week jarig, en Alice plant een feestje’ zei hij. Ik lachte. Alice kwam naar mij toe lopen. ‘Amedea, kan jij Bella overhalen om op het feestje te komen?’ vroeg ze. Ik grinnikte. ‘Dwingen bedoel je?’ Ze knikte. ‘Tuurlijk Alice’ zei ik. Ze glimlachte en haar ogen werden wazig. ‘Het word geweldig! Bedankt Amedea!’ zei ze vrolijk en liep weg. ‘Volgens mij is alles gelukt’ grapte ik. Jasper lachte. ‘Dat zie je toch?’ vroeg hij. Ik lachte. ‘Ja, ik heb alles gevolgd’ zei ik en ik rolde mijn ogen. ‘Volgens mij is Alice soms een beetje erg onduidelijk’ zei ik. ‘Is ze ook’ zei Jasper. Vragend keek ik hem aan. ‘Toen jij besloot om naar Forks te komen zei zij dat er iemand special voor mij kwam, ik had alleen geen idee wie’ legde hij uit. Ik kroop op zijn schoot. ‘Nou, ik’ fluisterde ik en ik drukte mijn lippen op de zijne.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen