Foto bij chapter 60: Golbat en Gligar!

Bwahahahahha ik ga lekker niets verklappen.

Terwijl er in het stadion luid gejuich was voor de pokeathlon vielen er op een open plek 10 rokende frisbee's op de grond.Rea klapte in haar handen.
'Charmander heeft de flamethrower helemaal onder de knie.' Zei Rea.Alice tilde Charmander blij op.
'Ik ben super trots op je.' Zei Alice en stopte Charmander in de pokeball.
'Haal Zubat er maar uit.' Zei Rea.Alice knikte.Zubat vloog uit zijn pokeball en lande op het hooft van Alice.
'Hoi,kleine.' Zei Alice en aaide Zubat over zijn koppie.
'Oké,welke aanvallen kent Zubat?' Vroeg Rea.
'Bite,supersonic en double team.' Zei Alice een beetje teleurgesteld.
'Zuki kom eruit.' Zei Rea en Zuki srpong uit haar pokeball.
'Laat Zubat supersonic doen.' Zei Rea tegen Alice.
'Zubat gebruik je supersonic!' Riep Alice.Zuki werd geraakt.
'Schud met je hooft.' Zei Rea.Zuki schudde heftig met haar hooft en op het beeld van Rea's pokewatch stond dat Zuki niet verward was.
'Dat dacht ik al.' Zei Rea en liep naar Zubat en Alice.
'Zubat roep eens.' Zei Rea.
'Zu bat.'Zei Zubat zacht.
'Kom op.Je moet het harder kunnen.' Zei Rea maar Zubat riep niet harder.
'Zuki kom terug.Sano kom eruit.' Zei Rea en wisselde haar pokemon.
'Wow,die pokemon heb ik nog nooit gezien.' Zei ALice en keek naar Sano.
'et is een Whismur.Een geluid pokemon.' Vertelde Rea.
'Oké,Zubat.Laat Sano maar eens zien wat je hebt.' Zei Rea optimistisch.
'Zubat!' Zei Zubat.Maar Sano leek het niet eens te horen.
'Je kan het harder,Zubat.Ik weet het.' Zei Alice.
'Zubat!!!' Riep Zubat.Sano keek even op naar Zubat.En draaide zich daarna om.
'Goed zo.Nog wat harder.' Zei Alice opbeurend.Zubat ademde diep in.
'ZUBAT!' Riep Zubat hard naar Sano.Sano stond op en liep naar Zubat toe.
'WHISMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
Gamlde het waardoor iedereens oren pijn deden.Sano liet duidelijk zien dat hij beter was,hij ging daarna weer liggen.
'Heeft Sano 50 longen ofzo?' Grinnikte Alice sarcastisch.
'Zu zubat.' Zei ZUbat stijdvaardig en ging voor Sano staan.
'Ja,Zubat.That's the spirit.' Zei Rea blij.
'Nog een laatste keer,Zubat.Op je allerhardst.' Zei Alice.
'ZUBAAAAAT!!!!!!!!' Riep Zubat.
'Jaaaa!Super goed Zubat.' Riep Alice blij.
'Sano kom terug.' Zei Rea vlug voordat Sano een uproar deed.
'Zuki,nog één keer.' Zei Rea en knikte naar Alice.Die begreep wat ze wilde.
'Zubat,supersonic!' Riep Alice grijnsend.Zuki werd geraakt,ze schudde met haar koppie en nog eens,en nog eens.Rea keek op haar pokewatch.
Eevee
Status:verward

'Het is gelukt!' Riep Rea.Alice hield een hand in de lucht en Rea sloeg er met haar hand tegenaan.
'Zuki kom maar terug.' Zei Rea. 'Ik wil nog iets proberen.'
Alice knikte alleen maar.
'Zubat probeer eens die takken te raken met je vleugels.' Zei Rea.Zubat vloog erop af.Opeens kwam er een fel licht.De takken werden geraakt en vielen op de grond.De lichtbol vloog terug naar Alice en Rea.Het licht stopte en Zubat was groter.
'Hij is geëvenlueerd!' Zei Rea verrast.Alice pakte haar pokedex.
Golbat
Golbat, een vleermuisachtige Pokémon, is de geëvolueerde vorm van Zubat. Hij zendt sterkere supersonische stralen uit dan Zubat. Golbat is een nacht Pokémon en gaat 's nachts op zoek naar prooi. Als hij zich voedt met de energie van zijn vijand neigt Golbat er naar om te gulzig te zijn. Hij vreet dan zo veel dat hij te dik is om te vliegen. Met zijn vier scherpe hoektanden kan hij 300 kubieke centimeter bloed per beet opzuigen

Alice vloog om de nek van Rea.
'Heel erg bedankt.' Zei ALice.Toen ze weer los liet zagen ze dat er een andere pokemon rond Golbat vloog.
'He dat is een Gligar.' Merkte Alice op.Rea keek naar haar pokewatch.
Gligar
Gligar is een Pokémon die op een schorpioen lijkt. Gligar gebruikt zijn capeachtige vleugels om snel en stil van boom tot boom te glijden. Hij vliegt recht op zijn prooi af en slaat dan toe met een giftige angel of valt het gezicht van zijn prooi aan met zijn klauwen. Hij is vaak op steile rotsen te vinden waar hij zijn nest heeft. Als hij naar beneden is gezweefd, hopt hij over de grond terug naar zijn nest.

'Die is echt cool!' Zei Rea. 'Dan vang je hem toch.' Zei Alice.
'Dat was ik al van plan.' Zei Rea grijnsend en gooide een pokeball.
'Laat je zien,Tenko!' Riep Rea en de shiny Poochyena kwam te voorschijn.
Alice keek bewonderend toe naar de shiny pokemon.
'Tenko doe je tackle!' Riep Rea.Tenk tacklede Gligar uit de lucht.
'En doe je thunder fang.' Zei Rea.Tenko beet hard in een klauw van Gligar.
'Gli gli!' Riep Gligar boos en deed een x-scissors waardoor Tenko wel los moest laten.Gligar probeerde snel de lucht in te vliegen maar Rea was sneller. 'Tackle vlug,Tenko!' Riep ze.Tenko tacklede Gligar weer op de grond.
'Maak het af met dark pulse.' Zei Rea grijnsend en de donkere gloed raakte Gligar die nu zeer vermoeid was.Rea pakte een lege pokeball en gooide die.
De pokeball schudde heen en weer...ping.En sterretjes kwamen van de knop af.
'Booyaaa!!!' Riep Rea blij en pakte de pokeball in haar rechterhand en tilde Tenko op in haar linkerhand.
'Je hebt het goed gedaan,Tenko.' Zei Rea.Alice liep naar Rea toe.
'Misschien kunnen we nog wat van de pokeathlon zien.' Stelde Rea voor.
'Je bedoelt zeker: Dan kan ik naar Treyson kijken.' Zei ALice plagerig.
Rea werd vuurrood en stotterde even voordat ze een hele zin eruit kreeg.
'Alsof jij naar iemand ander gaat kijken behalve Ethan.Treyson vertede dat hij jullie gister gezien heeft.' Zei Rea.Zo gingen ze door met elkaar te plagen tot ze bij het stadion waren en het gejuich konden horen.

Booooyaaaa!Rea heeft een gligar!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen