omdat Sis dreigde mijn benen eraf te hakken als ik niet voor 8 uur vanavond een deeltje van minstens 500 woorden erop had gezet :|

ze hebben met zijn allen besloten om gezellig met Yu mee te gaan en zijn snel van het schoolterrein afgerent. 'we moeten wel een stukje lopen' zegt Yu. 'WETEN WE!' gillen de meiden. 'ja, maar Viev niet.' hij steekt zijn tong uit. 'kijk een poes!' roept Sanne blij. ze laat Yu los en gaat naar het schattige diertje toe. maar dat rent snel een stukje weg. ' kom hier!' gilt Demy. 'dat werkt neit hoor.' lacht Sis. ' hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje poesje poesje hier poesje poesje poesje.' zegt viev met een lief stemmetje. het kleine zwarte ding springt in haar armen en ze geeft het ding aan Sanne. 'alsjeblieft.' 'aawh wat een schatje!' roept Sis hyper. 'kom lopen we verder? de jongens verwachten me eigenlijk al lang terug.' zegt Yu. vrolijk loopt het groepje verder.

meer dan 500 woorden. goed he >:3

Reageer (3)

  • EvilCupcake

    Anders ga ik niet verder met al mijn storys en hak ik je benen en neus er af!

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    VIEV:O
    Dat was niet de bedoeling.
    De bedoeling was dat ik iets las waardoor ik weer in de deuk lig.
    Niet dat 8/10 woorden hier poesje poesje poesje was.
    JE HEBT NOG TIJD OM EEN ECHTE DEEEL TE SCHRIJVEN MWAHAHHAHA

    1 decennium geleden
  • sexkitten

    hihiiihihihihihih

    veeerdeeeer grappig.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen