Foto bij Hoofdstuk 4

Het bewijs schat ik kan twee delen voor negen schirjven+ ijs eten en gewoon avond eten er vij :P

"Zo haal je nooit je diploma.
Strify dit is niet de eerste keer.
Begrijp het toch eens." Zegt meneer van houten.
Even blijft het stil en ongeïnteresseerd kijk Strify in zijn ogen.
"nu moet hij toch wel begrijpen dat ik hier geen zin in heb." denk Strify.
"Wanneer begon je, je zo te gedragen, al sinds het begin van het jaar!" Roept hij.
"Waarom Strify, nu betrek je Shin er ook bij!" Roept Meneer van Houten boos.
"Als ik sorry zeg, kun je dan stoppen met zeuren om mij leven!" Roep ik.
"Nee, Strify dat bedoel ik nou!
Ongeïnteresseerd.
asso.
arro.
denk je soms dat het stoer is!" Roept meneer van Houten.
"Het zal verboden moeten zijn afkortingen te gebuiken als je boven de 30 bent." Denk Strify.
'Strify!
Wat denken je ouder hier wel van!" Roept meneer van Houten
"Zo lang ik gelukkig ben is het goed.' Zegt Strify arrogant.
"Hoe vaak ga je naar de psycholoog?" Vraagt meneer van houten.
Verbaasd kijkt Strify hem aan.
'Nooit." Zegt hij.
"Dan stuur ik een mail naar de school psycholoog, daar ga jij elke vrijdag heen.'
"FUCK YOU!" Roept Strify boos en trap hard tegen de bureau van de directeur en loopt boos de kamer uit, hard gooit hij de deur dicht en zoekt snel naar zijn vrienden.
Tot zijn verbazing zijn ze er niet.
‘Ik kan snappen dat Shin boos op me is, omdat hij nu elke vrijdag drie uur moet na blijven.
Maar zo boos om weg te lopen?
dat durft die verlegen chimpansee niet.” Denk Strify en loop het school gebouw uit.
‘Ze zijn vast in het park, daar zijn we altijd als we een paar uurtjes spijbelen.” Denkt hij en loop naar de richting van het park.
Al snel ziet hij zijn vrienden in het park, maar in plaats ze te begroeten en bij hun te zitten, verstopt Strify zich snel achter de dicht bij zijnde boom.
Langzaam gluurt hij naar zijn vrienden.
Zijn ogen haken even bij Vivianne.
‘Wie is die bitsch nou?” Denkt hij.
Al snel gaat zijn blik naar Sis dat naast Kiro zit en aan het zingen is, terwijl Yu gitaar speelt.
Verdrietig blijft Strify zitten.
“Waarom voel ik me toch altijd zo raar bij haar.” Mompelt hij zacht.
Hij zucht en met al zijn moed staat hij op en begroet zijn vrienden.
Maar voor hij wat kon zeggen vliegt Sis al om zijn hals.
“Wat lief van je.” Fluistert ze.
Verbaasd kijkt Strify haar aan.
“Yu heeft het vertelt.” Zegt Sanne.
“Wat vertelt?” Vraagt Strify verbaast.
“Dat je Paul in elkaar sloeg omdat hij Sis beledigde.” Zegt Tasje.
“Ja, maar door dat actie moet Shin elke vrijdag na blijven en ik moet naar de psycholoog.’ Mompelt Strify en gaat zitten op het droge gras.
“Ach…Misschien had ik er niet mee moeten bemoeien, maar als ik dat niet deed zal ik spijt hebben.” Glimlacht Shin.
“Je bent tof.” Glimlacht Strify.
“ Trouwend Strify dit is Vivianne.’ Zegt Tasje en gebaard naar Viev.
‘Dus jij bent Strify, de jongen die altijd problemen zoekt.”Lacht Vivianne,
maar Strify kan er niet om lachen en kijkt Vivianne dodelijk aan.
Al snel heeft Viev spijt wat ze zei en piept snel:”Sorry.”

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen