Foto bij Zevenentwintig

Kleding Iris
Bikini's Iris&Mikki
Jurk Iris
Klikken jullie wel op de kleren links? Want als jullie dat niet doen, dan denk ik dat ik ze er voortaan niet meer bij zet...

De volgende ochtend werden we allemaal door Frankie en Denise ons bed uit getrommeld. Bij Frankie letterlijk met een trommel. Hij kwam binnen gemarcheerd en sloeg op de trommel mee met maat. Ik was me rot geschrokken. ‘Franklin!’ had ik kreunend geroepen, en had een kussen naar hem gegooid. Hij had hem lachend ontweken en was vrolijk doorgegaan tot ik naast mijn bed stond. ‘Ik krijg jou nog wel,’ dreigde ik met een grijns op mijn gezicht. Daarna was ik gaan douchen en had me omgekleed. We hadden gisterenavond afgesproken om een dagje naar het strand te gaan. Het is daar nu heerlijk weer voor. Dat is het hier bijna altijd in de zomer. In Nederland is dat dan weer niet. Daar regent het heel vaak. Ik zucht als ik voor de spiegel sta. Mijn haar hangt in natte sliertjes over mijn schouders. Om een staart in te doen heb ik geen zin, dus ik borstel ik het tot er geen klitten meer in zitten. Daarna pak ik mijn bikini en handdoek. Snel trek ik de bikini aan onder mijn kleren. Beneden stop ik de handdoek in de grote strandtas, die we meenemen. Daarna smeer ik een boterham en ga in de tuin zitten. Niet veel later ploft de rest naast me neer. Nog voordat ze allemaal zitten spring ik op. ‘Oké! Op naar het strand!’ Vrolijk huppel ik naar voren, waar een rode cabriolet staat. Zonder dak natuurlijk. De rest volgt me. Ik, Mikki en Joe ploffen achterin, en Kevin en Nick stappen voorin de wagen. Al snel suizen we over de weg, en mijn haren waaien alle kanten op. Die van Mikki ook. Als we bij het strand aankomen, is mijn haar een grote puinhoop. Veel geef ik er niet op, want ik spring uit de auto en neem een sprintje naar de branding. Onderweg schop ik mijn slippers uit en stap in het nu nog koude water. ‘Aah! Dat is koud!’ gil ik, terwijl ik rondspring in het water. Lachend komt Mikki naast me staan. ‘Gek kind,’ grinnikt ze. Ik lach ook en geef haar een klein duwtje. Bijna valt ze achterover in het water. ‘Oeh! Die krijg je terug!’ gilt ze en begint me nat te spetteren. Gillend ren ik het water uit, naar Nick toe. ‘Nicholas! Help!’ gil ik en verstop me achter hem. Nick kijkt me even raar aan, want hij snapt blijkbaar niet wat er gaande is. Kevin zit 3 meter achter ons, op zijn badlaken. Die van ons heeft hij er naast gelegd. Snel trek ik mijn topje en broekje uit en ren in mijn bikini terug naar het water. ‘Ha! Nou hoef ik straks tenminste niet met natte kleren naar huis!’ lach ik triomfantelijk. Ze kijkt me even aan, en rent dan ook naar Kevin om haar kleren daar te dumpen. In bikini komt ze terug. Grijnzend kijken we elkaar aan en tellen af van drie tot een. Dan beginnen we allebei te gillen, rennen op elkaar af en pakken elkaar vast, dan vallen we samen het water in. We gaan kopje onder en komen weer tegelijk boven. ‘Ieeuw! Koud! Bah! Er zit water in mijn neus! Ieuw in mijn mond! Bah!’ gillen we, door elkaar heen. Je kan niet eens horen wie wat gilt. Lachend komen Joe en Nick op ons aflopen. In zwembroek. Ik kijk Mikki even aan, en ik zie aan haar gezicht dat ze hetzelfde denkt als ik. ‘Knuffel!!’ schreeuwen we kei hard, springen op, en drukken onze koude, natte lichamen tegen de jongens aan. Mikki sleurt Joe mee het water in, en ik blijf met Nick staan. ‘Heel fijn Iris, nu ben ik ook nat,’ grinnikt hij. Ik zet een brede glimlach op. ‘Graag gedaan, nou kom, zwemmen!’ Snel trek ik Nick ook mee het water in. We gaan zitten en kijken naar Mikki en Joe die voor ons elkaar nat aan het spetteren zijn. Als je nog natter kan zijn als dat ze al zijn tenminste. Ze gaan dicht op elkaar staan en Mikki drukt kusjes over heel Joe’ s gezicht. Ik wou dat ik ook zo romantisch kon zijn met Nick. Een jaloerse steek gaat er door me heen. Mikki heeft maar geluk met Joe. Het is een geweldige jongen. Een echte grote broer voor mij. Ik ga staan en loop tot ik achter Joe sta. Mikki ziet me en krijgt een grijns op haar gezicht. Ook Nick zie ik zachtjes lachen. Mikki stopt met kusjes geven en zet een stap achteruit. Ik zie mijn kans en spring bij Joe op zijn rug. Hij schrikt, en valt met mij op zijn rug het water in. Lachend kom ik boven. ‘Ha ha! Had je niet gezien hè?’ grinnik ik, als ik Joe zijn verbaasde hoofd zie. ‘Ik krijg jou wel, jij kleine…’ mompelt hij, pakt me op en gooit me in het water. Minstens drie meter verder. Ik slaak een kleine gil, en kom dan met een pats in het water terecht. Het doet pijn aan mijn kont, maar ik geef er niks om. Als ik weer bovenkom voel ik iets langs mijn been. Ik schrik me rot en begin te gillen. Snel ren ik naar Nick toe en spring in zijn armen. Hij kijkt me verward aan, net als Joe en Mikki. ‘Er zwom iets tegen mijn been aan,’ piep ik, terwijl ik mijn gezicht tegen zijn bost aan duw. Nu begint Mikki te gillen. ‘Bij mij ook!’ gilt ze, en springt in Joe’ s armen. Daar staan ze dan. Als je naar het water kijkt, zie je grijze vormen door het water glijden. ‘Aah!! Enorme vissen!’ gil ik zo hard, dat ik wed dat het hele strand me gehoord heeft. Ook Mikki, Joe en Nick kijken nu naar het water, en zien de lichamen. Zo snel als ze kunnen, rennen de jongens met ons in hun armen het water uit. Met trillende benen sta ik in het zand, met grote ogen van schrik. ‘Je hoeft niet bang te zijn hoor, we zijn het water uit,’ zegt Nick tegen me, en slaat mijn handdoek om me heen. Ik knik. Ik hoef niet bang te zijn. Met een zucht kalmeer ik, en Joe stelt voor om ijsjes te gaan halen. Iedereen stemt in en hij en Mikki vertrekken naar de ijscokar. Ze komen terug met 4 ijsjes. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de twee aan, die me grijnzend aan zitten te staren. ‘Wij vonden dat jullie wel een ijsje mochten delen,’ grinnikt Mikki. Joe knikt blij. Lachend pak ik het ijsje aan, voordat het begint te smelten. Ik neem er een lik van, en houd het ijsje dan voor Nick’s neus. Ook hij likt eraan en samen eten we het ijsje op. Daarna gaan we met z’n vieren volleyballen. Kevin zei dat hij de scheidsrechter wel zou zijn, en zit nu in de hoge stoel die ernaast staat. Ik en Nick zitten samen in een team, tegen Joe en Mikki. We spelen een paar potjes, en het loopt gelijk op. Dan speelt Joe de bal, en ik wil hem terug slaan, maar weet dat ik er net niet bij kan. Ook Nick ziet het en snel tilt hij me op, zodat ik makkelijk de bal terug kan slaan. Hij komt op de grond terecht. ‘Ha! Wij winnen!’ roep ik triomfantelijk en maak een vreugdedansje. Ook geef ik Nick een knuffel en een kus op zijn wang. De rest van de middag is hartstikke gezellig. ‘S avonds moeten de jongens naar een première. Ze hebben ons gevraagd of we meegingen. Mikki heeft gezegd dat we meegingen, dus nu staan we in mijn badkamer elkaar op te maken en onze haren te doen. ‘God, ik ben zenuwachtig,’ zeg ik, en mijn stem bibbert een beetje. We praten in het Nederlands tegen elkaar, aangezien we dat allebei zijn. ‘Ach kom op, zo erg zal het niet worden,’ zegt Mikki, terwijl ze mijn haar krult en er een bloem in maakt. Ik slaak een zucht. ‘Je zal wel gelijk hebben.’ Ook bij Mikki krul ik haar haren, zodat haar krullen nog mooier uitkomen. We doen onze make-up op en trekken onze jurken, schoenen en sieraden aan. Dan lopen we naar beneden. Bij de première aangekomen doe ik hard mijn best om niks stoms te doen of te zeggen. Overal staan sterren, fans en camera’s. We worden gefilmd, er worden foto’s van ons gemaakt en er worden vragen naar onze hoofden geslingerd. En vooral ook complimenten. ‘Iris! Je ziet er fantastisch uit!’ en ‘Iris, wat een mooie jurk!’ Veel fans kijken me hatelijk aan, maar die negeer ik. We lopen de zaal in en gaan zitten. Ik durf te wedden dat ik Beyoncé zag, en ook Brat Pitt zag ik. Ik kijk mijn ogen uit. Niet veel later gaan de lichten uit en begint de film.

Reageer (4)

  • Firelover

    je moet echt niet stoppen met de kleding

    schrijf please snel verder :D

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    Geweldig!
    en ik kijk altijd naar de kleding :$
    Snel verder anyways
    xx

    1 decennium geleden
  • justxlysanne

    Iik klik altijd als eerste opo de kleren ;)

    Kus Lysanne

    1 decennium geleden
  • 4815162342

    Leuk(K)

    Snel verder;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen