Ik heb vandaag dus nog één gemaakt misschien komt er nog een maar je ne sais pas (ik weet het niet voor de mensen die geen frans kunnen).

Have Fun :D

Billy Boy is in love!
Evelyne *POV *
Als alles is versleep ga je terug naar de living, daar zitten alle jongens in de zetel met een glas cola zelf ga neem je er ook één en je gaat tussen Bill en je broer zitten. jij: Tom heb jij nog zin om eten te maken? Tom k.: maar ik kan helemaal niet koken jij: sorry maar ik had het tegen men broer. De rest moet lachen met het gezicht dat Tom trok bij je vraag.Tom (je broer): nee jij: zullen we pizza bestellen Tom: ja is goed daar heb ik wel zin in en jullie iedereen: ja. Je belt naar de pizzeria en bestelt 7 pizza’s (kies zelf maar welke je lekker vindt). Even later gaat de bel en je broer doet open.

Tom *POV*
Je hoort de bel en staat recht om open te doen, het is de pizza jongen. Je betaalt hem en hij geeft je de pizza’s. Als je terug binnen komt met de pizza’s zit iedereen je aan te kijken van schiet op met die pizza’s we hebben honger. Dus je loopt maar snel door want je hebt zelf ook wel honger.

Evelyne *POV*
Tijdens het eten zit je naast Bill en je voelt je echt op je gemak bij hem. Je broer zit weer met die blik in z’n ogen en Tom heeft net die zelfde blik in zijn ogen. Na het eten ruimen jullie nog op en praten nog een beetje en dan gaan jullie slapen. Iedereen gaat naar je broers kamer jij bent de eerste dus loop je door tot aan de martas tegen de muur en Bill komt naast je liggen. Je vindt het fijn dat hij naast je komt liggen. Andreas komt naast Bill liggen, je broer tegenover je en naast je broer liggen eerst Tom en dan Gustav en Georg. Je broer en Tom zitten jou en Bill weer met die blik aan te kijken, die blik begint serieus op je zenuwen te werken dus kijk je zo stom als je kan naar je broer terug.Hij heeft het begrepen want draait zijn hoofd weg. Als iedereen zijn pyjama aan heeft of alleen nog z’n boxer gaan jullie slapen. Iedereen valt al snel in slaap behalve jij. Je bent de dag nog een keer aan het overlopen. Je denkt terug aan wanneer Bill die verf over je kiepte en aan hoe bezorgt hij dan naar je keek. Bill is echt lief denk je in je zelf en toe hij vanavond alleen in z’n boxer rond liep vond je hem echt lekker. Iedere keer als hij dicht bij je komt krijg je vlinders in je buik, dus besluit je voor jezelf ik ben verliefd op Bill. Door al je gedachten kan je nu zeker niet meer slapen dus besluit je om nog even iets te gaan drinken. Je staat op en loopt naar de keuken, nu maar hopen dat je niemand hebt wakker gemaakt.

Bill *POV*
Je doet je ogen dicht en probeert te slapen maar moet almaar aan Evelyne denken. Hoe ze je verzekerde dat het niet erg was dat je die verf over haar gooide. Je vond dat echt lief van haar, je vindt Evelyne gewoon lief. Toen ze naast je zat tijdens het eten voelde je warm worden van binnen, je wordt eigenlijk iedere keer warm van binnen al ze je aan kijkt, naar je lacht,iets tegen je zegt of aan raakt. Je bent gewoon verliefd op Evelyne. Dan hoor je naast je iemand opstaan, het is Evelyne. Als ze na 2 minuten nog niet terug is besluit je ook op te staan.
je gaat naar de keuken en daar zie je Evelyne zitten.

I hope you like it

Reageer (4)

  • ScaryMoon

    echt mooi geschreven!!!

    xxx

    1 decennium geleden
  • KimmselTH

    girl its dubbel nice nice nice

    maar nu gha ik maar wat aan mijn huiswerk doen anders ben ik de pinut

    xxX

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    leuk :D
    sry dak nu wa laat een reactie schrijf maar ik was gaan eten :D(K)

    1 decennium geleden
  • Faint

    mooi ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen