Foto bij The beginning

Het begin van het verhaal.

http://www.hyves.nl/hyves/17548763/Nova_VS_Thanos/forum/5144119/C7Kj/het_verhaal/

(Eve knippen /plakken)

In een universum een eindje weg van ons zonnestelsel leefde een machtig wezen genaamd Uatu. Uatu was zo machtig dat hij planeten creëerde. Vele planeten waarvan voor het verhaal maar twee van belang zijn. De ene planeet heet Titan en de ander planeet Kree. Op Titan leven krachtige wezen die lijken op titanen machtig en genadeloos. Op Kree leven wezens die lijken op ons mensen, maar dan natuurlijk wat anders. Ze kunnen bijvoorbeeld vliegen. Na vele jaren was Uatu nog steeds trost op zijn creaties, maar hij wis dat het niet voor altijd goed kon gaan. Er was namelijk al een oorlog tussen Titan and Kree. De twee planeten zijn beide te weten gekomen hoe en door wie ze ontstaan zijn. Beide willen ze Uatu zijn vertrouwen winnen. Op Titan was een titaan genaamd Thanos het meest geobsedeerd door Uatu. en op Kree was de Kree Nova het meest geobsedeerd. Ze gingen de strijd met elkaar aan. Thanos was in de ogen van Uatu het best omdat hij eerder was gemaakt. Totdat Nova hulp kreeg van the Trickster een vrouwelijk wezen dat eruit ziet als een mooie aardige vrouw, maar diep van binnen is het een wezen dat moet overleven door middel van andermans krachten af te tappen. Ze had bedacht dat als ze de krachten van Uatu zou aftappen dat ze dan onsterfelijk werd. The Trickster hield Thanos op zodat hij te laat bij Uatu zou komen om zijn eer te krijgen. Nova was inmiddels wel bij Uatu aangekomen. Hij kreeg zijn eer. Toen Uatu zijn eer aan Nova gaf zag Thanos het gebeuren. Hij werd woest. Hij was altijd trouw geweest aan Uatu. Nu Uatu hem verraden heeft voor Nova een wezen dat nog niet eens zolang bestond als hij. Thanos was woest en bezocht Kree daar trof hij Nova aan die werdt vereerd door de hele planeet, omdat Hij de eer van Uatu had gekregen. Thanos wachtte geduldig af. na een lange tijd wachten sloeg hij toe en maakte hij een einde aan het leven van Nova. De planeet Kree was woest toen ze de levenloze Nova vonden. Geen Kree wist wie het gedaan had. Behalve de geliefde van Nova. Haar naam was Madé. Ze nam de indemniteit van Nova over en ze was vast besloten zich te wreken op Thanos. Ze reisde naar Titan en vond Thanos daar. Ze beschuldigde hem van zijn daad. Thanos lachte haar in haar gezicht uit hij wist dat ze geen bedreiging kon vormen voor hem. Ondertussen had the Trickster een band met Uatu. In het geheim tapte ze zij krachten af. Uatu was verblind door the tricksters haar liever persoonlijkheid en haar uiterlijk. Nova had veel wezen van Titan tegen Thanos gekeerd om hem te kleineren. Thanos moest Titan verlaten voor zijn eigen veiligheid. Thanos zocht bondgenoten, maar niemand kon hem helpen. Totdat Thanos twee wezen vond die ook door the Trickster waren vernedert. een vrouwelijk wezen dat in een zwart gewaad rondliep. Aleen haar mond was zichtbaar. Haar naam was Dea. Het ander wezen was een Rode Demon. Genaamd Phelles. Met zijn drieën sloten ze een verbond tegen de Trickster en haar dienaares Nova. Om Uatu weer terug op het goede spoor te krijgen. Of dit ze zal lukken is nog niet bekend. Maar dit verhaal word zeker vervolgd.

Nu is de vraag aan wiens zijde je staat wie heeft er gelijk en is goed bezig Thanos of Nova?

Reageer (1)

  • Potterfan

    Klinkt leuk.. maar vast niet zlef bedacht :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen