Foto bij W4

Sinds wanneer zijn de Trix lief? (A)

“Ik vertrek”, zei Sky de volgende ochtend.
“Momentje Sky”, lachte Bloom. “Ik ga met je mee.”
“Fijn Bloom, maar moet jij niet naar jouw ouders?”
“Deze week hadden we vrij, weet je nog. We gaan allemaal mee”, lachte Layla.
“Oh, fijn!”, grijnsde Sky.
Met zijn allen liepen ze nog even langs Faragonda om haar goedendag te wensen, en daarna vertrokken ze naar Eraklyon.

“Hallo allemaal”, groette Sky’s vader. “Gaan jullie allemaal terug studeren?”
“Ja”, glimlachte Bloom.
“Ah, Bloom, fijn om je nog eens te zien.”
“Bedankt, uwe majesteit, ik vind het ook fijn”, lachte Bloom.
“Hoelang blijven jullie? Wat mij betreft zijn jullie hier welkom zo lang je maar wil.”
“We blijven allemaal een week, meneer”, zei Layla kalm. “Daarna hebben we andere verplichtingen.”
“Oké. Jullie willen waarschijnlijk graag je bagage even kwijt?”
“Als dat zou kunnen”, pufte Stella, wiens tassen zoals gewoonlijk boordevol kleren zaten.
“Maar natuurlijk. Jij kent de weg nog wel, niet, Brandon? Sky, je moeder en ik verwachten je over een half uurtje. Enkel jou even. Tenzij … Bloom mag ook meekomen.”
“Goed, vader, we zullen er zijn”, zei Sky kalm, na een blik op Bloom.
“Sorry dat ik je zo onmiddellijk lastig val, jongen, maar er is nog veel te doen vooraleer jij terug kan gaan studeren.”
“Wij helpen wel”, bood Brandon aan. “Als u wilt kan ik hier twee weken blijven.”
“Dat zou zeer handig zijn, Brandon, dank je. We kunnen inderdaad wat hulp gebruiken”, zei Sky’s moeder, die er nu ook bij was komen staan.
“Wij gaan onze bagage maar eens wegzetten. Tot over een half uurtje”, zei Sky. Zijn ouders knikten, en de Winx en specialisten volgden hem.

Reageer (4)

  • Vertwijfeld

    ik neem een abo hoor, je moet snel verder
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    Omg, dit is echt een gaaf verhaal:D
    Okay, laten we het maar even zeggen.. Ik ben heel erg fan winx:$..xD
    Na elk hoofdstuk denk ik steeds meer, hier moeten ze een nieuwe serie van maken :O:O
    Echt, ben nu pas begonnen met lezen, maar dit is echt verslavend, ik ga snel verderr:P:P
    Alvast kudoo

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    XD probeer weer wat te volgen

    1 decennium geleden
  • Believix

    Leuk! Ik neem een abo, ga je dan verder? *kijkt je met smeek oogjes aan*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen