het was echt zalig in Italië, het was echt super mooi weer daar.Hier is het 10 graden kouder en ik heb daardoor al heel de dag koud. Niet dat het belangrijk is of zo ma kheb zin om te zeveren maar goed hier is deel 17

je ouders overtuigen dat je mee mag op tour
georg staat een beetje margie op die foto :D

*Op het terras*
Als je de laatste dingen voor de aperitief heb op tafel gezet, voel je twee armen om je middel het is Bill en je pakt zijn handen vast een leunt tegen hem aan, Bill geeft je kusjes in je nek “Bill dat kriebelt” zeg je lachend. Je voelt dat Bill moet lachen maar hij gaat gewoon door. Als je er echt niet meer tegen kunt draai je, je om en begin je hem een beetje te plagen door kusjes in zijn nek en op zijn kaaklijn te geven. Je maakt iedere keer dat je juist zijn lippen niet raakt. Je hoort Bill kreunen “schat niet doen”. Nu is het jou beurt om te lachen en gewoon door te doen. Dan hoor je gekuch achter je. Als je kijkt zie je dat het deze keer je broer is die het moment moet verpesten. Je laat Bill los en loopt naar de tafel “komen jullie nog aperitieven” vraag je. Je broer moet lachen en gaat aan tafel zitten. Als jullie al een tijdje aan tafel zitten vraagt Bill “en mag je mee met ons op tour?” Tom: hoe bedoel je mee op tour, ik weet daar niks van. Jij: ja sorry vergeten zeggen Bill heeft gevraagd of ik tijdens de vakantie mee op tour ging. Bill: en mag je nu mee? “ ik heb nog niet gebeld naar mijn ouders, maar dat ga ik nu eerst doen. Je staat op en loop naar de telefoon (wat zijn we weer lekker logisch). Je toets het nummer van je ouders in en na een paar keer overgaan, neemt je moeder op “hey ma, en hoe gaat het” An: hey, goed en waarom bel je. Er is toch niks mis? “nee nee, maar ik moet iets vragen”. An: ja. Jij: wel ik heb Bill Kaulitz ontmoet en hij vroeg of ik deze vakantie mee ging op tour. Het is even stil aan de andere kant dan “ ik weet het niet zeker, hoelang ken je die Bill al? Jij: een week of zo maar hij is echt heel lief. An: wacht even ik ga je pa even halen. Je hoort dat je moeder te telefoon neer legt. Je hoort je ouders op de achter grond discuteren, dan An: ik en je vader twijfelen nog, kun je,je broer een halen ik wil weten wat hij er van denkt. Jij: wacht even ik ga hem halen. Je loop naar buiten en zegt “ Tom kun je even komen ik heb je overtuigingskracht nodig.” Tom: oké ik kom. Jij en je broer gaan samen terug naar binnen. Je broer neemt de telefoon van tafel en zegt eerst je ma goeie dag en blijkbaar moet je moeder vragen wat hij er van vindt want hij begint iets te zeggen van dat jij een Bill het heel goed met elkaar kunnen vinden en zo.

Bill *POV*
Je vind dat Evelyne en Tom nu wel heel lang weg blijven en je gaat naar binnen. Als je naar binnen gaat...

Reageer (1)

  • Faint

    Damn, hou het niet zo spannend =O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen