hey mensen
hier is deel 19
sorry maar hij is korter dan de vorige delen. Deel 20 wordt weer langer

Tokio Hotel is cool
Als je de volgende dag wakker wordt voel je Bill niet meer naast je liggen. Je kijkt een keer de kamer rond en staat dan op. Wanneer je de trap af loopt hoor je uit de keuken een enorm kabaal, je loopt vlug de trap af en gaat kijken wat er gebeurt is. Als je in de keuken komt zie je Bill op zijn achterwerk zitten met een pan naast hem. Je denkt bij je zelf dat maakte dus z’n kabaal, maar goed. Je ziet Bill daar dus zitten met de pan naast hem. Jij: wat is er gebeurt? Bill kijkt je beteuterd aan en zegt ‘ik wou je verrassen met een ontbijt op bed en ging omelet bakken en toen gleed ik uit.’ Jij: Bill toch wat lief van je, maar heb je, je pijn gedaan? Bill: een beetje maar met een kusje gaat dat zeker over lief lachje. Je lacht en gaat op Bills schoot zitten. Je geeft hem een kusje op zijn mond en kijk hem dan aan, Bill: dat was niet genoeg ik heb nog steeds pijn. Je moet lachen met zijn gezicht het ziet er echt grappig uit. Bill: waar moet je mee lachen. Jij: met je gezicht. Bill: nu nog mooier ik ben net gevallen en nu zit je me een beetje uit te lachen. Je zit nog altijd te lachen en ziet dat Bill moeite moet doen om zijn lach in te houden. Jullie zitten daar alle twee te lachen en dan kijkt Bill plots weer serieus, je stopt ook met lachen en kijkt hem aan. Bill komt dichter en geeft je dan een tongzoen. Terwijl jullie daar zitten te zoenen komt er iemand de keuken in. Je had dat niet gehoord tot die persoon begint te kuchen. Als je je omdraait zie je .......................

wil je een reactie plaatsen bitte

Tokio Hotel is niet cool
helemaal niet mee eens.
en ik heb dan nog een vraagje waarom doe je deze quizlet dan nog?
alleen als je lied bent mag je deze uitkomst hebben :D lied gewoon even door scrollen

Reageer (1)

  • Faint

    jeej ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen