Foto bij dark woods..

hij drukte op mijn schouder, en fluisterde van alles in mijn oor.
ik rilde, en balde mijn hand tot een vuist.
ik had de neiging om te slaan, maar durfde niet 'geweld is niet de oplossing'zei mijn moeder altijd, en ze had gelijk, meestal dan, maar nu was het wel de oplossing..

ik stond op, en wou gaan slaan, op de grijnzende jongen die voor me stond, toen hij, en zijn groepje op stonden, en langs mij liepen.
ik viel bijna, ,maar wist mezelf overeind te houden, toen de bus stopte.

ze stapte allemaal uit, waarna een nog een kushandje naar mij blies, en ook uitstapte.
ik walgde, en ging weer zitten, waarna ik toch op stond, want dit was mijn halte.
ik bedankte de chauffeur, en liep de bus uit.
ik deed mijn oortjes weer in, met de muziek: all the things she said.

de muziek schalde uit mijn oortjes.
en ik liep huppelend verder.

ik kwam aan bij een donker bos, waar de mist als een wolk omheen hing.
ik liep er glimlachend in, terwijl de meeste zouden trillen van angst.

Ik liep over het pad heen, en verdween langzaam in de donkere mist....

Reageer (3)

  • wortelhoofd

    sgat je bent een goeie schrijfster.... ik blijf het gewoon zeggen totdat je het toegeeft xx (je kent me... ik doe het egt... xxx )

    1 decennium geleden
  • Antigone

    Van t.A.T.u? Want dat lied is awesomeee

    1 decennium geleden
  • Veniality

    wowwwwwm erder! abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen