De drie hebben Grandmaster gevonden kunnen ze met zijn hulp the Trickster verslaan?

Thanos, Dea en Phelles waren aangekomen bij Grandmaster ze stonden nu oog in oog met hem. Grandmaster was een grote verschijning van 4 meter lang. Hij heeft een blauwe huid en grijze haren van ouderdom. Hij droeg een soort gele jurk achtig kleding stuk. Zijn ogen gloeiden rood op en hij vroeg hun wat ze hier te zoeken hadden. Phelles legde hem uit wat er hem hun alle was gebeurd en over dat ze the Trcikster terug wouden pakken. Grandmaster snapte hun maar, hij wist niet zeker of hij hun kon helpen. Hij had gezien dat the Trickster Uatu aan het bedriegen is om zijn krachten te absorberen. Thanos zij woest dat dit juist de rede vergrote om the Trickster te stoppen. Als zij al Uatu zijn krachten had overgenomen zou Uatu sterven en dan zou the Trickster over hun universum heersen met al die kracht. Grandmaster snapte dit volkomen maar, ze kunnen niet zomaar Savage land binnen gaan. Die planeet is zo goed beschermd dat alleen Uatu zelf deze planeet kon verlaten en ingaan. Uatu was de enige die kan bepalen wie Savage land binnen mag treden. Dus de enige optie die de drie hadden was dat ze the Trickster uit Savage land lokte. Maar hoe was dan de grote vraag. Dit was iets wat Grandmaster zelf niet wist. Het leek een verloren zaak. Toen bedacht the Grandmaster een nieuw pan. In het universum was een object die een krach bezit. de kracht die dit object bezit is zelfs groter dan die van Uatu. Uatu had dit object zelf gemaakt met de reden dat als er ooit iets met hem zou gebeuren dat het wezen dat dit object verkreeg het universum kon gaan beheersen. Thanos wou weten waar dit object was. Grandmaster zei gemakkelijk dat hij het object al had gevonden. Thanos wou het object graag hebben om het tegen the Trickster te gebruiken. Grandmaster liet het object voor de drie verschijnen. Het was een ssort gouden handschoen. Grandmaster zij dat dit object the infinity gaulet wordt genoemd door Uatu. Thanos mocht de handschoen aan doen maar, hij snapte niets van de handschoen. Er ontbraken zelfs 6 dingen want er zaten 6 gaten in. Grandmaster grijnsde en zei dat infinity gaulet slechte een handschoen is. Er zijn door Uatu ook 6 juwelen gemaakt die the infinity gems worden genoemd. Als je deze 6 juwelen gevonden hebt en ze in de infinity gaulet op de juist plaats stopt krijg de de krachten die de juwelen in zich hebben. Elk juweel heeft 1 bepaalde kracht. Grandmaster vertelde hun welke krachten er allemaal waren. ten eerste heb je de kracht van ruimte. Hiermee kun je het juweel van de ruimte om je heen veranderen naar hoe je zelf wilt. ten tweede heb je het juweel van verstand. Hiermee neemt je intelligentie toe. Ten derde heb je het juweel van de zielen. Hiermee kon je zielen beheersen. Ten vierde heb je het juweel van de realiteit. Hiermee kun je de realiteit veranderen naar hoe je zelf wilt. Ten vijfde heb je het juweel van de tijd. Hiermee kun je de tijd beheersen en door de tijd reizen. En als laatste heb je het juweel van kracht. Hiermee neemt je kracht toe. je wordt enorm sterk. Als je alle 6 de juwelen in de infinity gaulet stopt kun je al deze 6 krachten beheersen en ben je uiteindelijk sterker dan Uatu. Thanso vroeg Grandmaster waar de juwelen zijn. Grandmaster dacht er even over na en zei toen dat alle 6 de juwelen verspreid waren over hun universum. Thanos wou meteen op zoek gaan naar de 6 juwelen maar. Grandmaster zei hem hier even geduldig te wachten dan zou hij uitzoeken op welke 6 planeten Hun moesten gaan zoeken. na een tijd wachten kwam hij terug met de informatie. Ik heb helaas maar 5 van de 6 juwelen kunnen opsporen zei hij. 1 is op Limbo en 1 op K'ai 1 op Kree en 1 op Titan. De vijfde die ik heb gevonden is niet in ons universum. Dit juweel is vast het juweel van de ruimte en heeft dus een ander ruimte gekozen dan dat van ons het vijfde juweel is op een planeet genaamd Aarde. Ik zal jullie helpen met dat juweel. Met mijn krachten zal ik jullie naar Aarde teleporteren en dan hoeven jullie alleen maar het juweel te zoeken via het juweel van de ruimte kunnen jullie gemakkelijk van de ene planeet naar de ander teleporteren. De drie gingen akkoord met het voorstel van Grandmaster en lieten zich naar Aarde teleporteren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen