zo dat was de laatste keer thuis, ik hoef daar nu nooit meer te komen! (: Nu op naar het zwembad, en wat daar na komt zien we wel, ik hoef in ieder geval niet meer terug naar huis! xx een hele blije Saar!

Ik zei tegen Bill dat hij even in de auto moest wachten en dat ik zo terug kwam, ik liep grinnikend het huis en trok de deur achter me dicht, ik bleef voor de deur staan en riep nog één keer ‘Aufwiedersehen en heel veel plezier met jullie BETERE dochter’ ik trok de deur weer open en sloeg hem achter me dicht, ik keek nog één keer grinnikend achter om en huppelde toen terug naar Bill die, zoals ik had gezegd, rustig in de auto zat. Toen ik ook eindelijk mijn gordel om had startte Bill de auto en reed hij naar het zwembad. Daar aangekomen stonden de andere jongens al voor de deur op ons te wachten, ik sprong de auto uit en pakte uit de kofferbak mijn bikini en handdoek, vervolgens huppelde ik naar de ingang volgden de jongens me naar de kleedkamers. Toen ik een hokje in wou lopen werd de deur tegen gehouden door een hand met vijf paar gelakte nagels, ik keek lachend omhoog en zag dat Bill zijn wenkbrauwen sexy omhoog trok ‘Dacht het niet Kaulitz, ik ben niet één of ander blond trutje wat je over al kan nemen’ Bills ogen werden groot en ik stak mijn tong uit om vervolgens de deur dicht te trekken en op slot te doen. Toen ik klaar was sprintte ik uit het hokje in de richting van het water, ik kon net op tijd Tom ontwijken die me probeerde te pakken, lachend rende ik verder en sprong ik het water in, ik had alleen Georg over het hoofd gezien, het lande boven op hem, met een beschaamd gezicht kwam ik weer boven water, waar ik net genoeg tijd had om adem te halen voor Georgs wraak, hij duwde me namelijk direct weer kopje onder. Toen ik weer boven kwam zag ik Bill bezorgd kijken terwijl de andere jongens bijna in het water vielen van het lachen, toen ik ook begon te lachen maakte de bezorgde blik van Bill ook plaats voor een glimlach.

Reageer (3)

  • melanietje17

    Wouw jij schrijft goed :)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    ga je heel snel verder xD

    1 decennium geleden
  • Raveness

    hahahaa leuk stukje!!!

    snel verder gaan dus ;)

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen