Sorry dat het zolang duurde, maar hij is extra lang.
ik hoop dat je hem leuk vindt
xX

Ik heb van deze keer alleen maar ik- vorm
Ik laat Bill los en kijk hem met een glimlach aan, en loop terug naar de living waar Georg, Gustav en Tom nog zitten. Ik loop naar mijn broer en geef hem een knuffel. ‘Ik neem aan dat Lied mag komen?’ ‘ja’ roep ik half in het oor van mijn broer. Die springt onmiddellijk achteruit en legt zijn hand op zijn oor. ‘Sorry’ zeg ik onmiddellijk. Ik hoor iedereen achter me lachen. Mijn broer lacht lief naar me en zegt dat het niet erg is. ‘Nog eens sorry, maar ik ben gewoon zo blij dat ze komt.’ ‘Wie komt er?’ vraagt Gustav nieuwsgierig. ‘Liedewij, mijn beste vriendin komt morgen’ zeg ik met een grote glimlach. ‘En hoe ziet ze er uit?’ vraagt Georg nieuwsgierig. ‘Zie je morgen wel Georgie’ ik kan het echt niet laten om te zeggen. Georg kijkt me een beetje nep- boos aan. Ik plof me naast Georg neer en zeg ‘Sorry Georg, ik kan het niet laten van zeggen.’ Hij kijkt me met een lach aan en geeft me dan een knuffel, eerst verschiet ik er van maar knuffel dan terug. Bill komt naast me zitten in de zetel en ik leg mijn hoofd op zijn schouder, hij kijkt me lief aan en wrijft dan met zijn handen door mijn haar. Zo blijven we een tijdje zitten en praten met ondertussen over van alles en nog wat. Mijn ogen worden zwaar en ze vallen bijna toe, Bill merkt het en zegt ‘zouden we niet een keer gaan slapen?’ ik knik en ga terug recht zitten. Ik zeg de andere jongens slaapwel en ga al vast naar boven. Als ik half slapend naar mijn kamer loop hoor ik voetstappen achter me, ik draai me om en voel onmiddellijk 2 armen om me heen en kijk recht in het lachende gezicht van Bill. Ik ga dichter tegen hem staan en geef hem een kusje in zijn nek. Bill legt zijn vinger onder mijn kin en duwt zachtjes mijn hoofd iets meer naar boven, zodat ik recht in zijn mooie bruine ogen kijk. ‘Ik hou van je’ zegt hij en geeft me dan een tedere kus op mijn mond, die al snel over gaat in een tongzoen. Bill en ik staan daar een tijdje in de gang te zoenen tot ik opschrik van een deur die beneden open gaat. Ik maak me los uit Bill’s armen en trek hem aan zijn hand mee mijn kamer in. Als we in mijn kamer zijn vraagt Bill ‘Wat is er?’ ‘Er kwam iemand naar boven’ zeg ik ‘Ja en da;’ ‘als het Tom is ben ik zo goed als dood en mag ik een hele week zijn slaafje zijn’ zeg ik. ‘Maar hier kan Tom ons niet zien.’ Zegt Bill en begint me weer te zoenen. Ik moet grijnzen en zoen dan gewillig terug. Bill wil net zijn handen onder mijn T-shirt steken als er op de deur geklopt wordt. Bill en ik stoppen met zoenen en kijken geërgerd naar de deur. Ik doe met een geïrriteerd gezicht de deur open. Het is Georg, als hij mijn gezicht ziet schrikt hij eerst en krijgt dan een grijns op zijn gezicht en zegt ‘ik stoor blijkbaar.’ ‘Ja je stoort’ zegt Bill die ondertussen op mijn bed zit. ‘Ik kwam alleen vragen of je nog een kussen over had voor mij.’ Zegt Georg nog altijd met een even grote grijns op zijn gezicht. Ik knik, loop naar mijn kast en haal er een kussen voor hem uit. Ik loop terug naar de deur en Georg steekt zijn armen naar voor om het kussen aan te nemen maar ik plof het om zijn hoofd neer. Georg roept voor heel het huis ‘help’ waardoor de andere jongens uit mijn broers kamer komen. Als ze zien wat er aan de hand is gaan ze terug de kamer in en komen even later terug buiten met elk een kussen in hun handen. ‘Bill dit ziet er niet goed uit’ zeg ik met een fake bang gezicht. Bill moet grijnzen, pakt een kussen van om mijn bed een smijt het naar mij. Hij pakt er zelf ook één en samen stormen we op de andere jongens af, die eerst nog niet door hebben wat er gebeurt. Hun verbaasde gezicht zijn echt goudwaard, Bill en ik schieten samen in de lach waardoor de jongens een beteuterd gezicht op zetten en daarna ons met een grijns aanvallen. Na een kussen gevecht van een kwartier of zo zijn onze kussen mooi opgeklopt en hebben we allemaal zo goed als de slappe lach en zijn we moe. Iedereen gaat terug naar zijn kamer zijn pyjama aan doen en slapen. Als Bill en ik onze pyjama hebben gaan we naar de badkamer om ons om te kleden en onze tanden te poetsen. Als ik me omkleed zit Bill iedere bewegen te volgen, ik stop even en vraag ‘kun je het een beetje zien?’ Bill knikt een zegt ‘je bent mooi’ waardoor ik moet blozen .Hij komt naar me toe en geeft me een lief kusje om mijn lippen en gaat dan verder met zich om/uitkleden. Ik doe ook mijn pyjama verder aan en ga dan mijn tanden poetsen. Ik doe net tandpasta op mijn tandenborstel als Bill achter me komt staan en zijn tandenborstel voor mij hou. Ik kijk in de spiegel en lach lief naar hem en doe dan tandpasta op zijn borstel. Als we onze tanden gepoetst hebben lopen we terug naar mijn kamer. Nu is het mijn beurt om iedere bewegen van Bill te volgen. Als we bij mijn kamer zijn doet Bill de deur open en gaat in bed liggen, ik kruip ook in bed en ga lekker dicht tegen hem aan liggen. Als ik lig vraagt Bill ‘Kon je het een beetje zien op de gang?’ Ik knik en zeg ‘Je heb een sexy kontje.’ Bill moet nu blozen en ik geef hem een kusje op zijn lippen, zeg ‘slaapwel’ en ga dan op zijn borstkast liggen. Ik luister nog even naar Bill’s hartslag en val dan in slaap.

Om 6 uur word ik wakker door mijn gsm die afgaat. Ik richt me met moeite op en kijk van wie het berichtje is. ‘Ik ben vertrokken, tot straks xX’ Onmiddellijk ben ik wakker. Ik hoor Bill kreunen en vraagt dan ‘Hoe laat is het?’ ‘6 uur’ zeg ik opgewekt. ‘Je meent het niet’ hoor ik hem zuchtend zeggen. ‘Waarom ben je eigenlijk al wakker?’ ‘Omdat liedewij binnen ongeveer 2 uur in Hamburg is.’ Zeg ik, nu wat minder opgewekt want Bill overleeft het anders niet denk ik. Ik geef hem een kusje en zeg dan ‘slaap jij nog maar even verder.’ Bill knikt en doet zijn ogen terug dicht. Ik sta voorzicht op en loop naar de kamer van mijn broer. Als ik voor de deur sta doe ik hem voorzichtig open, nu maar hopen dat ik niet iedereen wakker maak. Ik zigzag stilletjes door de matrassen met (nog) slapende mensen. Als ik bij mijn broer zijn bed ben maak ik hem voorzichtig wakker, maar hij schrikt en maakt daardoor behoorlijk veel lawaai en zegt dan niet al te stil ‘Man die me niet meer zo schrikken, en wat doe je hier eigenlijk?’ ‘Liedewij heeft juist ge-sms’t dat ze in Brugge is vertrokken.’ Fluister ik. ‘Wat is er?’ hoor ik Tom K. vragen. ‘Niks, ga maar weer slapen.’ Zeg ik lief tegen hem. ‘mhm’ zegt hij en ik hoor hem omdraaien en rustig verder ademen. Mijn broer komt moeizaam uit zijn bed en volgt mij naar beneden. ‘Goeie morgen broertje’ zeg ik extra opgewekt om hem te pesten. ‘Goeie morgen en hoe kun je nu zo opgewekt zijn zo vroeg in de morgen?’ vraag hij met een vermoeit gezicht. ‘Misschien omdat Lied komt.’ Zeg ik vrolijk. ‘Ga jij maar even vrolijk wezen in de badkamer, terwijl ik het ontbijt klaar zet’ zegt Tom met een glimlach.
Als ik terug beneden kom heeft Tom zich ook al aangekleed, ja ik doe er altijd brij lang over om me aan te kleden. Ik ga aan tafel zitten en wacht tot dat Tom klaar is met eten, ik kan niet eten van die zenuwen. Tom is klaar met eten dus gaan we naar de auto en vertrekken naar het station van Hamburg

Ik hoop dat jullie hem nog leuk vinden

Reageer (5)

  • melxXxbill

    ga nou verder:D

    1 decennium geleden
  • melxXxbill

    snel verder gaan!!!:D(Y)

    1 decennium geleden
  • PaperHearts

    Snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    echt leuk geschreven!
    ga snel verder!!!!!
    xxx
    je mama

    1 decennium geleden
  • Lionheart

    Hoi!!
    ik leesde hem helemaal uit !
    en hij was goed :-D
    Byee! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen