Thanos, Dea en Phelles zijn op Limbo aangekomen op zoek naar het Juweel van de tijd.

Thanos en de ander zijn aangekomen op Limbo. Limbo is een planeet waar ze veel bezig zijn met de tijd en dan vooral de toekomst. Er gaat zelfs een gerucht rond dat de keizer van de planeet genaamd Immor over een tijdmachine beschikt. De wezens op Limbo lijken veel op mensen maar hun huis is grijs en ze dragen veel groen met paarse kleding. Thanos, Dea en Phelles vragen rond of iemand net zo'n juweel heeft gezien als degene die in de infinity gauntlet. Vele wisten van niks. de drie bleven een lange tijd door vragen. 1 Limboiaan wist niet wat hij moest zeggen. Thanos observeerde hem goed en dacht dat hij wat achter hield. Jij weet vast wel meer dan niets zei hij. De Limboiaan knikte en keek naar de grond. Volg me maar, dan breng ik jullie naar mijn huis daar kunnen we rustig over het voorwerp dat jullie zoeken praten. Hier midden op de straat is dat geen goed idee. De keizer van Limbo houdt alle inwoners goede in de gaten. De drie liepen met de Limboiaan mee naar zijn woning. De Limboiaan opende de deur met een soort horloge die hij droeg. de drie volgde hem naar binnen. Ze bleven rond een zwevende tafel staan. de limboiaan keek ze alle drie even stuk voor stuk aan. Het juweel dat jullie zoeken is in bezit van onze keizer. Immor is dankzij het juweel keizer van Limbo geworden. Het juweel gaf hem de kracht om door de tijd te reizen. Zo zorgde hij ervoor dat dat hij in het verleden met de wapens van nu de planeet wist te veroveren. En is toen weer naar het heden gekomen om nu te regeren. Dan moeten wij het Juweel van de tijd van hem afnemen. Zei Phelles. Dat snap ik maar, het grote probleem is dat Immor op staatsbezoek gaat bij onze buur planeet Kree. Legde de Limboiaan uit. Dan gaan wij ook naar Kree toe. Zei Dea. de drie verlieten de woning van de Limboiaan. Toen ze wouden vertrekken twijfelde Thanos even. Wat is er? Vroeg Dea. Als we naar kree gaan wordt het geen gezellige trip. Ik ben niet gewenst op kree omdat, Ik daar de eerste Nova hem vermoord nadat hij mij verraden had. Phelles en Dea snapte het probleem maar, ze besloten toch om naar Kree te gaan. Ze wisten niet eens hoelang Immor daar zou blijven zo ze hadden geen keuze. Thanos maakte het Juweel van de tijd gereed en ze vertrokken. Op Kree was er een ceremonie bezig voor Immor. Hij was een geliefd wezen in Kree. Thanos, Dea en Phelles waren inmiddels aangekomen op Kree. Thanos had het plan bedacht dat Phelles en Dea beter zonder hem dit juweel proberen te krijgen. Het was beter als hij niet gezien werd op Kree. Dea en Phelles deden wat hun gezegd werd en lieten Thanos achter. De twee gingen tussen de inwoners van Kree staan en deden net alsof ze ook gelukkig waren dat Immor de planeet bezocht. Immor werd zwaar bewaakt de twee konden niet zomaar het juweel uit zijn handen grijpen. De twee zagen dat hij het juweel tot een ketting omgetoverd had. De ketting hing rond zijn nek. Immor zelf leek op de inwoners van Limbo maar, zijn gezicht was niet paars. Het was gewoon de kleur de normale huidskleur die ze op aarde en Kree ook hebben. Hij droeg een donker groen kostuum met een lange paarse cape. Hij kroon zag er ook apart uit het leek eigenlijk niet eens op een kroon. Meer een soort helm. De leider van de Kree planeet stond Immor al op te wachten. Ze gingen samen het paleis in en ze waren uit het zicht verdwenen. Dea en Phelles wachtte geduldig totdat ze weer naar buiten zouden komen. De meeste toeschouwers gingen al snel weer weg toen de twee het paleis binnen waren gegaan. Een Kree zei Dea dat het een lange tijd kan duren voordat ze weer naar buiten zouden komen en dat wachten zonde van de tijd was. Dea bedacht dat dit juist hun kans was om het paleis binnen te glippen. Nadat echt iedereen van de toeschouwers weg waren sloegen ze hun slag en gingen het paleis stiekem binnen. Er was weinig bewaking de twee konden gemakkelijk door lopen. Het enige probleem was dat het paleis gigantisch is ze wisten niet waar ze moesten zoeken. Ondertussen was Thanos zijn eigen plan begonnen. Hij was opzoek naar Nova om het har betaald te zetten dat hij door haar verbannen werd van zijn planeet. Hij gebruikte het juweel van de ruimte om op verschillende plaatsen te kunnen opduiken. Toen hui bij een half vernielde woning opdook zag hij twee Krees met elkaar praten. 1 van hen was Diamon. De ander was Genisses. Hij was een aparte Kree hij had een huidskleur dat eruit ziet alsof je in de ruimte kijkt. Zwart met glinsterende stippen die veel op sterren lijken en dan niet een ster van dichtbij. Genisses vroeg Diamon hoe het met Nova ging. Diamon zag er wel uit zoals de meeste krees. Ze had allen roze haar. Thanos luisterde het gesprek af. Diamon zei dat alles goed met Nova ging sinds ze wraak op Thanos had genomen. Diamon vertelde Genisses waar ze verbleef en Thanos ging direct naar die plaats opzoek. Hij voond het snel dankzij het juweel. Hij stormde de schuilplaats van Nova binen. Nova had niet verwacht Thanos ooit nog in haar leven te zien. Na haar verbazing viel ze hem direct aan. Ze vloog richting hem en duwde hem direct weer uit haar schuilplaats. Thanos greep haar vast en gooide haar op de grond. Thanos was krachtiger dan Nova dus hij was in het voordeel. Nova wist dit ook en vloog weg. Thanos rende achter haar aan maar, Hij kende de planeet niet zo goed als haar. Ze lokte hem naar het centrum toe waar hij bekend was. Vele Krees vielen hem direct aan. Ondanks dat Thanos sterker is had hij toch geen kans tegen deze overmacht. Thanos vluchtte naar het paleis. Daar zag hij Phelles en Nova net het paleis verlaten. Ze hadden de keting van Immor bij zich. Immor zat samen met Limboiaanse wachters achter hun aan. De drie kwamen bij elkaar ze waren ingesloten door aan de ene kent Immor en zijn wachter en aan de andere kant een grote groep krees. Thanos activeerde meteen het juweel van de ruimte en ze verdwenen waar hun vijanden bij stonden. Nova keek met afschuw naar Thanos voordat hij compleet verdwenen was. Immor realiseerde zich nu dat hij geen macht meer had en dus alles zou verliezen. Hij verliet Kree en toen hij eenmaal op Limbo aan kwam verloor hij na een tijdje de macht omdat, zijn regie met ijzeren vuist voorbij was zonder zijn juweel. De inwoners verbande hem van hun planeet en er werd een nieuwe leider gekozen een leider die hun keizerrijk in een democratie veranderde. De planeet limbo was nu een stuk beter geworden. Op Kree waren de inwoners woest omdat, Thanos langs was geweest. Nova zal hem stoppen met wat hij ook van plan is maar, ze kan hem niks maken zolang hij niet op Kree is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen