Bo


Yara

deze heeft Jenny wel nog zelf voor me geschreven ^^

Important Stuff Isn't Always Good For Your Brains, But In This Case... It Is!
Dit verhaal gaat over Bo. Bo is een meisje van 16 jaar. Ze is een vrij normaal meisje dat gewoon naar school gaat en een vader en moeder heeft. Tot haar grote spijt af en toe ook nog een oudere broer, Damon. Ze werkt 3 keer per week bij een leuk restaurantje, waarmee ze een aardig salaris verdient. Haar beste vriendin is Yara. Yara is net 17 jaar en is ráár. In haar gedrag is het een geweldig maar compleet (prettig) gestoord kind maar er is meer. Yara heeft toen ze 3 jaar was een de ontploffing van een kerncentrale overleefd. Maarja, het komt er dus op neer dat Yara wees is en speciale krachten heeft. Officieel woont ze in het weeshuis, maar het grootste deel van de tijd blijft ze, tot Bo’s grote genoegen, bij haar logeren. Ze zitten bij elkaar in de klas en maken altijd de school onveilig. Vaak gaat ze ook samen met haar vriendin een weekendje weg wat Yara gemakkelijk kan veroorloven doordat ze bij een mega muziekfirma werkt. Haar salaris is echt HUGE! In elk geval gaan zij lekker vaak een weekendje weg en zitten andere mensen zich hier maar te vervelen=P Verder houd Bo nog van Dansen, Drummen, Acteren en ook nog van Tekenen. Verhalen schrijven doet ze ook nog wel eens=P Ze woont in New Jersey.

Dus nog voor de zekerheid dit is niét stelen, Jenny heeft me zelf gevraagd of ik dit wil doen. En ik voel me heel vereerd. ^^

Reageer (8)

  • LemonLime

    ik sta te popele xD wt een zin :8
    mrja snel verder!
    ly.x3

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Coooool :p
    Supér ^^
    Snel verder :Y)
    <3

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    Mooi :D
    vergeet onze serie ook nie verder te make e xD
    ma zoetie ik ben door eXx

    1 decennium geleden
  • zottie

    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ohh!
    Das kei swet van haar!
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen