Grandmaster is niet helemaal eerlijk geweest tegen over Thanos en de anderen.

Thanos en de rest zijn terug op Squadron. Ze zijn bij Grandmaster in zijn woning. Thanos vroeg hem of hij het laatste juweel al gevonden had. Grandmaster schudde zijn hoofd. Thanos vond wel dat Grandmaster verdacht naar hem keek. Thanos activeerde het juweel van de zielen en zag een rare geest rond Grandmaster. Thanos dacht al det Grandmaster hen voor loog. Thanos beschuldigde Grandmaster ervan dat hij hen voorloog. Grandmaster keek geschrokken naar hem en liet zijn hoofd zakken. Het klopt ik heb jullie bedondert. Het juweel van verstand is al een lange tijd in mijn bezit. Grandmaster haalde het juweel uit een zak. Hij liet het hen zien. Ik heb het juweel altijd al gebruikt om slim over te komen. De wezens in het universum respecteerde mij. Maar wat heb je aan respect als het van een leugen komt. Grandmaster gaf Thanos het juweel. Thanos stopte het juweel in de infinity gauntlet. Grandmaster zakte door zijn knieën nadat hij het juweel aan Thanos had gegeven. Zonder het juweel was hij niks hij zou sterven. Thanos wou hem het juweel terug geven nadat hij the Trickster dat verslagen. Grandmaster wou dit niet. Hij had al lang genoeg in een leugen geleefd. Hij had zijn rust verdient. Grandmaster liet zichzelf op de grond vallen. Thanos Dea en Phelles keken toe hoe zijn lichaam verdween als sneeuw voor de zon. Ze vonden het jammer dat Grandmaster moest sterven om Uatu te redden. Thanos en de ander hadden besloten om naar Savage land te gaan om Uatu te redden van the Trickster.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen