THE END

[de echte nu, dankzij Lies :'D]

#AshleyPOV

-one year later-

’Lina haal adem!’ Ik grijp haar bij haar armen vast en dwing haar zachtjes in te ademen.
’Britt is de taart er?’ vraagt ze.
’Lina luister naar me. Lees mijn lippen! Allés maar dan ook allés is in orde. Binnen 5 minuten wandel jij dat gangpad af en je zal stralen oké?’ Ze knikt zachtjes en kijkt me dan verontschuldigend aan.
’Sorry ik verpest je hele bruiloft,’ zegt ze blozend.
’Beroepsmisvorming,’ lach ik. ’Wilt iemand me misschien even helpen?’ vraag ik dan.
Ik adem diep in en uit en kijk naar mijn spiegelbeeld terwijl Brit voorzichtig mijn jurk vastmaakt. Dit is dé dag. Wie had dit verwacht. Ik Ashley -de studente, de levensgenieter- ga trouwen. Met de liefste jongen in de hele wereld.
’Joe gaat niet weten wat hij ziet wanneer de deuren open gaan,’ zegt Lina. Ze legt mijn haar nog wat anders en kijkt me dan trots aan. ’Dit is je dag, geniet er van.’
Ik kijk naar de ring om haar vinger en herinner me haar huwelijksdag als in een flashback. Amper een paar dagen na het bijna-huwelijk van Kevin en Daniëlle, ging Kevin voor haar op zijn knieën. Nog geen week later waren ze getrouwd. En toen, op de receptie –na zo’n halve fles champagne om mezelf moed in te drinken- ging ik gewoon op Joe af.
We hebben die hele avond gedanst, gepraat en toen hij me aan mijn hotelkamer afzette, deed hij wat ik nooit zelf had gedurfd, hij kuste me.
’Ashley het is tijd.’
Brit en Lina kijken me glimlachend aan en lopen dan voor me op.
De kerkdeuren gaan langzaam open en iedereen draait zich om. Brit loopt als eerste naar voren, Nick verliest haar geen moment uit het oog. Ik hoop dat hij eindelijk de moed vind om haar deze avond duidelijk te maken dat hij haar leuk vind. Als Kevins huwelijk Joe kon helpen, moet dit huwelijk Nick helpen. Wie weet staan we hier binnen een paar jaar weer.
Ik merk dat Lina ondertussen halverwege het gangpad is, natuurlijk is zij de enige die Kevin op dit moment ziet.
Ik begin te lopen, met mijn ogen op Joe gericht. Dit is het begin van mijn nieuwe leven.


now this is even more corny :x

Reageer (8)

  • Saar94

    <3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • LemonLime

    hij was wel goed xD gij met uw hersenspinsels :P
    ly.x3

    1 decennium geleden
  • pixels

    hij was wel goed :Y)
    mooi einde <3

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Even more corny is good (cat)
    Stillloveit<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen