Foto bij I need your help.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • EndofRainbow

    4&2 gemengd xd Gewoon vanuit Christa blijven schrijven, maar brieven erdoorheen is leuk :)

    1 decennium geleden
  • Mugiwara

    2, maar ook vanuit Christa's perspectief blijven schrijven. (:

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    3en4,
    denk mij lijkt het wel leuk om gewoon verder te gaan met it en in een ander verhaal het vanuit micheal,... Naja dits mijn mening...
    Xx

    1 decennium geleden
  • Square

    Ik vind 2 inderdaad het leukste idee. Ik vind het best wel origineel, en Micheal zou gewoon zijn gedachtes in die brieven kunnen schrijven.
    Als je nu naar een ander perspectief overschakelt zou dat een beetje vreemd zijn na 33 stukken uit hetzelfde zicht, dus zou ik dat niet doen. En een aparte story uit Micheals perspectief kan natuurlijk wel, maar alleen als dit verhaal op zich ook goed te begrijpen valt. Ik weet natuurlijk niet wat er verder nog gaat gebeuren, maar misschien zijn de dingen die Micheal weet nodig voor ons als lezer om het verhaal nog te kunnen volgen, en dan is het niet handig om er een apart verhaal van te maken, want dat wordt alleen maar verwarrend.
    Maar je moet natuurlijk zelf kiezen uiteindelijk. Kies gewoon wat jou het beste uitkomt en ik zal er wel mee kunnen leven. ^^

    1 decennium geleden
  • Squidward

    2. Brieven door Michael naar Christa geschreven, maar onverzonden, erin stoppen
    Omdat ik iets heb met brieven, en ik dat mooi vind om er af en toe door heen te gooien. Dat michael dingen opschrijft die hij niet durft te zeggen ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen