Foto bij Chapter 13

Het grote geheim dat Nox niet mocht vertellen komt hier...
Mag ik jullie met trots stel ik jullie voor aan mijn verloofde: Argus Vilder! Ik hou al jaren heimelijk van hem, maar nu kom ik uit de kast waar we al die jaren verstopt waren (het stonk er en er stonden te veel schoonmaakmiddelen) en ben heel blij jullie aan hem voor te stellen... (: Als we getrouwd zijn mogen jullie ons komen opzoeken, maar jullie moeten wel jullie schoenen uit doen want Argus houdt niet van vuile voeten. Groetjes, Jelena Vilder.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • SuperrrLouis

    ik heb ook een verhaal en ik denk ookal overandere delen hoor, en daar heb ik geneens 4 hoofdstukken :P
    heeft nieuwe draad in beugel (auwhauhw)
    wel zielig :[

    verder!
    X

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    super leuk!!!! snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Wanneer versturen jullie de uitnodigingen? Ik wil namelijk een ere plaats x'D
    Ik blijf maar medelijden hebben met Alexandra! Als ze in Griffoendor was geplaatst, was het zoveel makkelijker voor dr geweest! Op Zweinsteinn dan, thuis zou denk ik een levende hel worden... Maar dan mag ze vast wel bij de Wemels wonen!
    Kan Alexandra niet gewoon bij June gaan wonen, als die meerderjarig is? Dat zou echt top zijn!
    Oeh, ik ben echt benieuwd hoe het nu verder gaat!
    Dus, snel verder?(flower)

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Ö

    Ik wordt bruidddsssmeeisjjeee ^^
    YEAY
    FRED BLIJFT VAN MIJ
    YEAY

    :'D


    VERVOLG?
    YEAY

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    OMGSS
    Mag niet eens op de bruiloft komen?!
    Nâh nu ben ik diep teleurgesteld hoor!
    Maar, zolang jij mij blijft trakteren op nieuwe hoofdstukjes en daarna op een vervolg, vergeef ik het je ;')
    Dus ga maar Super Snel VERDER <3
    Want anders vertel ik Fred dat je vreemdgaat!
    -grijnst gemeen-
    Hâh daar kun je niet tegenop :Y)
    DUS, ga maar verder, en begin ook maar alvast aan je vervolg (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen