Part two.

# Jess

Ik grijp mijn schort van de haak en bind hem voor, dan grijp ik een notitie boekje en een pen en ik ga naar het eetgedeelte [ze werkt in een diner]. Ik neem bestellingen op en geef ze door, ondertussen breng ik de bestellingen naar de juiste tafels en ruim ze af. Op het einde van de dag ben ik uitgeput en ben ik blij dat ik naar huis kan. Vermoeid en met pijnlijke voeten, handen, benen en noem maar op, zet ik me op mijn fiets en rij naar huis. Als ik binnenkom staat mijn tante al klaar om te vertrekken naar haar werk.
'Alles ligt in de frigo' zegt ze nog tegen mij. Ik knik en ze geeft Darcey nog een kus op haar kleine hoofdje, dan loopt ze snel de deur uit en rijdt weg. Ik ga naar de keuken en begin meteen aan het avondeten, ik snij de groenten, schil de aardappelen en zet dan alles inclusief het vlees op het vuur. Dan ga ik naar boven, waar ik mijn schoenen uittrek en mijn slippers aandoe. ’Het eten is over 10 minuten klaar’ roep ik en ik ga terug naar beneden. Als ik na het eten wil afwassen, gaat de bel. Caitlynn springt meteen op en loopt naar de deur.
’Hallo’ hoor ik een jongens stem zeggen als Caitlynn de deur opendoet.
’Hallo’ zegt Caitlynn blij.
’Ik kom voor Frankie’ zegt de jongensstem. Ik droog mijn handen af en loop dan naar de voordeur.
’Hi’ zeg ik. De jongen heeft bruine krullen en ik schat hem zo’n 19 jaar.
'Hi' antwoordt hij.
’En jij bent?’ vraag ik.
’Zijn broer’ antwoordt hij.
’Thomas, Frankie komen jullie even?’ roep ik en ze komen lachend aangelopen. ’Ken je deze jongen?’ vraag ik aan Frankie. Ik wil zeker zijn, je weet nooit tegenwoordig. Met al die gekken wat hier rondlopen, ookal ziet de jongen wat voor mij staat er heel normaal uit.
’Ja dat is Kevin’ zegt hij. ’Mijn broer.’
’Sorry’ zeg ik tegen Kevin. ’Ik wou’
’Het gewoon zeker weten’ vult hij mij lachend aan. ’Dat is normaal, je kent me niet.' ik glimlach. 'Voor evengoed, was ik een dikke pedofiel’ voegt hij er met een grijns aan toe.
’Zo zie je er toch al niet uit’ zeg ik ook met een grijns.
’Dat hoop ik toch ja’ zegt hij. 'Kom je Frankie?' vraagt hij.
'Ik zal zijn jas even halen' zeg ik en loop naar de speelkamer. Ik schud mijn hoofd als ik zie wat een rommel ze weer hebben, gemaakt. Maar no way dat ik dat ga opruimen.
'Alsjeblief' zeg ik en ik geef de jas aan Kevin.
'Wat zeg je nu?' vraagt Kevin aan Frankie.
'Bedankt dat ik mocht komen' [hehe k moes da vroeger ook altijd zeggexD] zegt hij tegen me.
'Tuurlijk, je bent altijd welkom' [slijm slijmxD]
Ze nemen afscheid en vertrekken dan. Ik sluit de deur en doe de afwas verder. Die Kevin lijkt me wel een fijne jongen. En een goede broer.

Reageer (9)

  • Misguided

    Oeeeeh nicee^^

    1 decennium geleden
  • cutexcupcake

    coool!
    maar wonen se in nederland?

    1 decennium geleden
  • OneGirlShow

    Supéér!
    Snel verder héa!
    Die foto is egt cute!(A)

    Love it!
    <33

    1 decennium geleden
  • JBsDeenaTH

    geweldig ..!! snel verder...

    we hebben bijna dezelfde naam vo0r de quiz i8k ben met een nieuwe bezig en ik heb caitley ..xD hoe toevallig.. XD

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    Wiiie snel verder ^^ kheb me nagelak op :O
    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen