Part five

# Jess

’Kom je nog even mee naar mijn thuis?’ vraagt Samantha als we naar onze fietsen lopen.
’Gaat niet, ik moet een presentatie maken samen met iemand. En daarna moet ik gaan werken’ antwoord ik.
’Geen tijd voor de rest van je huiswerk dus?’ vraagt ze en ik schud mijn hoofd. ’Ik zal je taak van Natuurwetenschappen anders wel maken’ biedt ze aan.
’Dat hoeft niet hoor’ zeg ik.
’Jawel’ zegt ze.
’Ok dan’ geef ik toe en ik bloos.
’Jess!! Hierzo!!’ roept Naomi en ze doet teken dat ik naar haar moet gaan.
Ik neem afscheid van Samantha en bedank haar nog eens en loop dan naar Naomi.
’Hi’ zeg ik.
’Hi’ antwoordt ze.
’Haaai’ zegt Joe die blijkbaar achter haar stond.
’We hebben hem er gratis bijgekregen’ zegt Naomi lachend. Ik kijk haar vragend aan. ’Burks [is da wel een achternaam?:X boeiexD] had een telfout gemaakt. We zijn oneven dus Joe zit nu bij ons’ zegt ze.
’Aah ok’ zeg ik. Eigenlijk ben ik wel blij, dan kan onopvallend meer bij hem zijn.
’Je klinkt niet echt blij’ zegt Joe en hij kijkt me vragend aan.’Als je het niet wilt, we kunnen nog altijd vragen om me ergens anders bij te zetten’ zegt hij.
’Nee tuurlijk niet!! Ik was gewoon even weg aan het dromen’ zeg ik snel.
’Komaan losers, dan gaan we naar mijn thuis’ zegt Naomi.

-een huge tijdsprong!!:o [stiekem nietxD mr as k zelf zou moete fietse welxD wnt dan ging het nog lang dure eer k daar wasxD]–

Als jullie bij Naomi’s thuis zijn aangekomen, dumpen jij en Joe jullie fiets ergens op het gras en volgen jullie Naomi naar binnen.
’Eerst maar wat eten rippen uit de koelkast’ zegt Naomi.
’Ja op een lege maag kan je niet werken’ zegt Joe grijnzend.
’Daar zit geen logica in’ zegt Naomi.
’Jawel’ antwoordt Joe.
’Hoe komt het dan dat je nooit een lege maag hebt, maar ook nooit werkt?’ vraagt ze.
’Ik heb het over kunnen,niet over doen’ zegt Joe. Naomie en ik kijken elkaar lachend aan en halen dan onze schouders op. Met volgeladen armen lopen we de trap op naar Naomi’s kamer. Daar laten we alles op haar bed vallen en Naomi zet zich in een van de zitzakken, Joe laat zich neervallen in de zetel, dus zet ik me ook maar in een zitzak.
’Nu je toch je maag vol hebt Joe’ zegt Naomi na een klein kwartier. ’Kan je ook meehelpen’
’Ok dan’ zegt Joe. Hij komt langs me staan en kijkt naar de computer, ’het zou handig zijn als ik kon zitten natuurlijk’ zegt hij.
Ik sta op, ’neem mijn plaats maar’. Hij zet zich neer en doet dan teken dat ik op zijn schoot moet gaan zitten. Twijfelend zet ik me voorzichtig neer, ’ik ben niet van suiker hoor’ zegt Joe lachend. ’Zet je maar goed’. [k durf ook nooit tegoei op iemands schoot te zitten, bn altijd bang dat k die verpletter ofzo:X]

Reageer (15)

  • Misguided

    Op schoot bij Joe :'D

    1 decennium geleden
  • cutexcupcake

    oeee, op schoot bij joeee :9~:9~:9~:9~:9~:9~

    1 decennium geleden
  • Sorrowmysoul

    Lol, bang dat ie verpletterd xd

    1 decennium geleden
  • JBsDeenaTH

    dit is egt een super quiz ^^

    en ik kon echt niet meer stoppen naar die foto te kijken omgosh so0w sweet *KWIJL* en sexy ^^

    okeej super snel verder gaan heur..!!

    1 decennium geleden
  • NiickGeiiler

    Phahah!!
    Zaliig Gewoon!!
    Snel verder jij xP!!
    <3LYoù!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen