Part six

# Jess

’Klaar’ zegt Naomi blij
’Eindelijk’ zegt Joe en hij laat zich met een zucht tegen de stoelleuning vallen.
Ik werp een blik op de klok en schiet recht van Joe’s schoot. ’Ik moet door!!’ zeg ik.
’Nu al?’ vraagt Naomi.
’Ja ik moet nog ergens naartoe’ zeg ik.
’Moet ik meefietsen?’ vraagt Joe en hij staat ook recht.
’Nee dat hoeft niet’ zeg ik snel. Ookal zou ik het graag willen, ik heb liever niet dat al te veel mensen weten dat ik in een diner werk.
Ik fiets richting de diner en als ik binnenkom bind ik snel een schort voor. ’Waar was je?’ vraagt Valerie.
’Schoolwerk’ zeg ik snel en ik haast me om bestellingen op te nemen.
’Waar kom jij vandaan?’ vraagt de bazin.
’Euhm ik euhm’ stotter ik.
’Van de opslagruimte’ zegt Valerie. ’Ik had haar gevraagd iets voor me te halen’
De bazin kijkt ons onderzoekend aan, ’ok dan, doe nu maar verder’ zegt ze en loopt weg.
’Tnx’ zeg ik en ik kijk Valerie dankbaar aan.
’No problem’ antwoordt ze en verdwijnt terug naar achter. Ik begin met bestellingen opnemen en tafels afruimen. Niet begrijpend schud ik mijn hoofd, wat mensen toch maar laten liggen. Wij doen alle moeite om te sparen en hier laten mensen gewoon de helft van hun eten liggen. Ik zet de halfvolle borden en glazen op mijn plateau en draai mij om. Ik voel het water uit de glazen over me heen stromen en zie hoe een grootte vlek mijn schort ontsiert.
’Sorry’ zeg ik tegelijk met.. met Kevin?
’Kevin’ zeg ik.
’Hi’ antwoordt hij lachend. ’Heb je toevallig een servet?’ vraagt hij dan.
’Oh ja tuurlijk wacht even’ ik draai mij om en grijp snel wat doekjes uit de servethouder. Ik geef er een paar een Kevin en de rest gebruik ik om het eten van mezelf af te vegen.
’Werk je hier?’ vraagt hij.
’Euhm ja’ zeg ik blozend.
’Kevin wat ben je..?’ hoor ik achter me. Ohnee ik ken die stem van ergens, bang draai ik mij om en zie mijn ergste nachtmerrie tot leven komen. Joe kijkt me verbaasd aan. ’Jess?’ vraagt hij.
’Hey’ zeg ik weer blozend en ik wend snel mijn gezicht af.
’Werk je hier?’ vraagt Joe.
’Ja’ antwoord ik weer blozend.
’Cool’ zegt Joe. Verbaasd kijk op meent hij dat? ’Ik hou van meisjes die niet bang zijn om hun handen vuil te maken’ zegt hij dan en meteen worden zijn wangen rood.
’Waar gaan we zitten?’ vraagt Nick die hier ook opeens staat. Langs hem zie ik Frankie staan. Wat doen zijn hier allemaal samen?
’Zijn jullie allemaal bevriend?’ vraag ik verbaasd.
’Nee, alle ja eigenlijk wel, maar we zijn broers’ zegt Joe.

Reageer (10)

  • Misguided

    Niice^^

    1 decennium geleden
  • cutexcupcake

    hahhahaha xd

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    WIII wow kheb u job gered xD en maar goed ook
    Joe houd ervan xD

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    broers! omg wat super sexy :P
    je moet verder gaan want ze zijn echt super!
    xXx
    love you(H)

    1 decennium geleden
  • NiickGeiiler

    Whaa!!
    zaliig!!
    Next Pleas!!
    Phahaha joe was blij da et gdn Was!
    Phahah da was droog:"We zijn broers" pahahha xD
    <3Noom

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen