Thirty

# Jess

Ik draai me om als ik iets tegen mijn rug voel, op de grond ligt een propje papier en ik kijk naar Joe die schijnheilig naar het plafond kijkt. Ik draai me terug om en voel weer iets tegen mijn rug, Joe doet alsof hij druk bezig is met schrijven. Wacht maar! Ik steek mijn hand op, ’meneer mag ik even naar de wc?’ Hij knikt afwezig, ik neem mijn slijper uit mijn pennenzak en ik sta op voor ik de deur uitloop kijk ik nog eens naar Joe, die met zijn voet de propjes naar zich toe probeert te schuiven. Waarschijnlijk om ze opnieuw te gebruiken. In de toiletten, neem ik mijn slijper en ik maak hem leeg, dan vul ik hem met water en zo loop ik terug naar de klas. Ik zet me neer op mijn stoel en draai me grijnzend om, ’hi’ zeg ik zacht. Hij kijkt me wantrouwend aan en ik buig naar hem toe, de slijper hou ik stevig vast onder tafel. ’Wat is er?’ vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en sla mijn arm om hem heen. ’Niets’ zeg ik. Weer kijkt hij me raar aan.
’Jess?’ hoor ik de leerkracht roepen. Ik giet mijn slijper leeg in Joe’s kraag en draai me snel terug naar voren. Na zo’n 5 minuten draai ik me terug om, ’payback’s a bitch’ zeg ik grijnzend.

# Joe

Aargh. Ik voel allemaal water aan mijn rug afgaan en het kietelt zo hard, Jess kijkt terug om, ’payback’s a bitch’ zegt ze met een grote grijns. De bel gaat en ik gooi al mijn boeken in mijn tas, ’dat was niet lief’ zeg ik zielig tegen Jess.
’Wie zegt dat ik lief ben?’ vraagt ze.
’Ja dat is waar je bent niet lief’ zeg ik.
’Ohh’ ze klopt me speels op mijn rug en ik grijp haar vast.
’Nu moet je sorry zeggen’ zeg ik en ik breng mijn hoofd dichter bij het hare. Mijn neus komt lichtjes tegen die van haar en ik staar dreigend in haar ogen.
’Nu ben ik bang’ zegt ze uitdagend. Ze staart terug en lacht geheimzinnig.

# Joe

Kan een mens zo maar ineens ontploffen? En zo ja hoe voelt het? Waarschijnlijk voelt het als dit, zijn lippen zijn maar een paar centimeter van de mijne verwijderd. En hij staart me uitdagend in mijn ogen, dit is gewoon te veel, te dicht. Ik voel me zachtjes nog meer naar hem toe buigen en hij legt zijn hand tegen mijn wang. ’Hi’ roept Naomi blij.

# Naomi

’Hi’ zeg ik blij. Dan pas merk ik hoe dicht Joe en Jess bij elkaar staan, ’oops’ Joe trekt zijn hand van haar wang weg en zet blozend een stap opzij. Jess wend met rode wangen haar hoofd af en staart gefascineerd naar haar schoenen. ’Kom je?’ vraag ik aan Joe.
’Hè?’ vraagt hij verstrooid.
’Naar de volgende les?’
’Ohja, ja ik kom’ hij draait zich om en loopt met me mee. Hij draait zich nog even om en zwaait onhandig naar Jess die al even onhandig terugzwaait.
’Sorry’ zeg ik.
’Hoezo?’ vraagt hij.
’Dat ik je heb gestoord, met Jess’
'Mhh' mompelt hij.

Reageer (11)

  • Misguided

    whahahaaa nicee !

    1 decennium geleden
  • Literature

    Ik heb ook een foto probleem!
    Seieus Irritant!
    Nou!
    Bijna ;)
    Snell Verderr :Y):Y)
    Ze zijn echt super!!

    1 decennium geleden
  • xxxIlsexxx

    snel verder!!!
    xxx
    Ilse

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    turn on that radio
    as loud as it can go
    wanna dance till my feat can't hit the ground

    zit daar nu al de hele tijd mee in menne kop e xD
    snel verder
    .<3*

    1 decennium geleden
  • LemonLime

    whiiii xD bijna!!!
    snel verder!
    ly.x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen