~43~

# Joe

Meteen krijg ik spijt, waarom doe ik nu zoiets stoms? Ik heb me nog maar net verontschuldigd en nu al zeg ik dat ik verliefd ben op haar. Wel niet letterlijk, maar toch duidelijk. ’Wat?’ vraagt Jess.
’Niets laat maar’ zeg ik en ik laat mijn hoofd zakken. Ze legt haar hand onder mijn kin en tilt mijn hoofd omhoog. Ze kijkt me liefdevol aan. Ik verdrink in haar ogen en kijk naar haar mooie gezichtje. Zelfs met haar natte haren die in slierten aan haar hoofd hangen ziet ze er nog zo mooi uit. ’Joe’, ‘Jess’ zeggen we tegelijk. Ze lacht weer naar me en ik trek haar dichter naar me toe. Een seconde lang daalt mijn blik af naar haar lippen en voor ik het weet buig ik me naar haar toe. Mijn lippen op de hare voelen ze goed, alsof alles nu eindelijk samenvalt en alsof alles nu eindelijk juist is.

# Jess

Joe buigt zich naar me toe en ik voel hoe onze lippen elkaar raken. Ik geniet van die lange zachte kus, niet gehaast en vol verlangen. Dit is iets wat we alle2 al heel lang wilden doen, we hadden gewoon alle2 de moed niet. Het is al bijna twee jaar geleden dat we elkaar het eerst zagen en in die twee jaren zijn zoveel dingen gebeurd. Het lijkt allemaal zo surreëel [srr wist geen ander woord :X], alsof het allemaal niet echt is gebeurd. Alsof die twee jaren gewoon een droom was, tot ik zou wakker worden op dit moment.
Opeens gaat er een rilling door me heen, zelfs met Joe’s armen rond me, bevries ik bijna. De regen maakt het alleen maar erger. ’Kom’ zegt Joe. Hij neemt mijn hand en zo rennen we naar mijn huis. Daar lopen we de trap op naar de badkamer, ik trek mijn jas en schoenen uit en begin me af te drogen. Joe doet hetzelfde en onze blikken kruisen. Ik word bijna misselijk van geluk. ’Zou ik me misschien mogen douchen?’ vraagt Joe.
Onder de douche verwarmen de warme stralen mijn koude huid, die nog natintelt op de plaats Joe zijn armen me daarstraks vasthielden. Vanbuiten ben ik bevroren, maar vanbinnen voel ik me alsof er net een vuur is aangemaakt, dat een lange tijd gedoofd was.
Na zo’n half uur voel ik me ook vanbuiten terug warm en ik stap onder de douche uit om me af te drogen. Ik trek een warme legging, een warme lange trui die tot halverwege mijn benen reikt en een paar dikke wollen sokken aan. Mijn haar blaas ik snel droog en bindt ik dan samen in een wilde knot waar de pieken uitsteken. Als ik in de spiegel kijkt ben ik tevreden, ik zie er zo gewoon uit, ik Jess de ‘ster’ zie er zo gewoon uit. Maar ik straal vanbinnen uit. Al het geld en de roem in de wereld zou me nooit het gevoel kunnen geven dat ik heb als ik bij Joe ben. Joe denk ik met een glimlach, stralend loop ik naar beneden waar Joe al in de zetel zit.

ecdit: ze douchen alle2 in een aparte badkamer x']

Reageer (13)

  • Misguided

    Zaaalig :]

    1 decennium geleden
  • JBsDeenaTH

    goed?
    hij was super..!!
    snel verder..!!!

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    dan ga ik douche samen met nick onder 1 douchekop xD
    snel verder ze zijn echt super en echt geweldig!
    xxx
    samantha

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SUPER!!!

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • xxxIlsexxx

    hij was super!!!
    snel verder!!!
    xxx
    Ilse

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen